|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?
You crazy woman!
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?Moder'n og søsteren min har den og er fornøyd, men de bruker den kun som hverdagsstøvsuger, dvs. smuler og litt småstøv. Jeg synes den er hakket tung å gå rundt med, i hvert fall hvis jeg skulle brukt den som en vanlig støvsuger over hele leiligheten. Meen, den er jo kul å se på da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?En venninne har den. Det er jo ikke en ordentig støvsuger, det er en dustbuster på stang. Og sugeevnen er ikke bedre enn en dustbuster. Vi har dustbusteren (uten stang), og den er grei på kjøkken til smuler og slikt, men man kan ikke støvsuge stua med den. Eller man kan jo, men om man blir fornøyd med resultatet (og å måtte tømme den tre-fire gange underveis) er en annen sak.
Sist redigert av Tallulah : 18-09-07 kl 10:55. Årsak: Miele var det! Ikke siemens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
Så fremt du ikke forventer at den faktisk støvsuger, er nok den der akkurat det du er ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miele er tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?Veldig grei som smulestøvsuger, men den er ikke ideell å støvsuge hele huset med, nei.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|