Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

I kategorien "har du en mann som..."

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 21:26   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I kategorien "har du en mann som..."

Ja, jeg har en mann som er flik til å lage mat. I ukedagene lager han (god)middag ca halvparten av dagene og jeg de resterende. I helgene og til fest tryller han frem de deiligste retter

Bill mrk "mett, tjukk og fornøyd"

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:30   #2
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Jepp, jeg har en mann som er flink på kjøkkenet
Han syns at jeg lager så kjedelig mat så han trår til og disker opp herlige retter.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:31   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Min lager aldri mat når jeg er hjemme. Men han kan alltids trylle frem en omelett eller pølser og stappe når han er alene med barna på kveldene. Mer avansert blir det dog ikke. Jeg liker å lage mat og elsker å skjemme han bort. :vinn vinn situasjon:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:36   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jo, han liker å lage mat og elsker å prøve nye retter. Den som er hjemme først lager mat i hverdagen, det er meg, og jeg har hatt svært godt av det. Da vi møttes for 7 år siden var han desidert flinkere enn meg, men i det siste har jeg fått svært mange komplimenter på hvor flink kokk jeg har blitt.
Han tar gjerne ansvar for stormiddager for hele kameratgjengen, julaften og andre større anledninger. Det eneste jeg kan kritisere er at han er litt lite sofistikert.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:38   #5
Left
Passiv

Standard

Når han er hjemme, så kan han lage middag, men å si at han er spesielt flink ville være å ta i litt....bittelitt. Men bake - DET kan han. Han lager verdens fineste sukkerbrød f.eks, og rullekaken han lager er så god at den forsvinner på null komma nix. Kransekake...marsipankake...jepp.
Forsåvidt greit at han er såpass mye borte, ellers hadde jeg vært enda feitere enn jeg er
Han er mer som ei stingsild, så han kan dytte i seg alt han vil uten å tenke på hvor det legger seg.
Men han vil gjerne da, det skal han ha. Han følger oppskriften slavisk, og kan ikke koke poteter uten å vite hvor "MANGE MINUTTER SKAL DE KOKE?!"

Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:44   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har blitt fantastisk flink etter at vi fikk barn. Lager avansert mat, bruker spennende krydder og baker kaker. Pre-barn kunne han ikke koke ris engang. Det skjedde nok noe med innstillingen den dagen han ble far. Her forleden dag overrasket han med hjemmelaget potetmos laget av blå poteter. Barnevennlig og utrolig godt. Tilbehøret var lammekjøtt med fersk koriander og andre rariteter. Nam.

Fin mann.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 11:46   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ja, jeg har en mann som er flik til å lage mat. I ukedagene lager han (god)middag ca halvparten av dagene og jeg de resterende. I helgene og til fest tryller han frem de deiligste retter

Bill mrk "mett, tjukk og fornøyd"

Kunne ikke sagt det bedre selv. Det jeg må påpeke er at det tar atskillig lenger tid å rydde opp etter ham i kjøkkenet enn etter meg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.