|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kunne du vært surrogatmor?
Jeg syns det er et ganske langt steg fra å få et barn i armene og å bære det inne i seg i ni måneder og føde det.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Jeg sier jo ikke at det er det samme heller, da. Jeg prøver bare å si hvorfor jeg ikke tror jeg ville føle at det var mitt barn.
Det kan jeg også godt se for meg at ville være vanskelig. Uten at det nødvendigvis betyr at man oppfatter barnet som "sitt eget" og seg selv som barnets mor.
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Kunne du vært surrogatmor?Jeg elsker å være gravid, så sånn sett kunne jeg gjerne vært surrogatmor. Men det blir tyngre og tyngre å trene opp igjen kroppen, så sånn sett har jeg ikke lyst. Dessuten er jeg usikker på hvor lett det er å skilles fra den lille bylten også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Det er greit, jeg syntes bare ikke det var en særlig god sammenlikning.
|
|
|
#5 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du vært surrogatmor?Vanskelig! En utrolig flott ting og gjøre, men om det er mine gener eller ei : morsfølelsen hadde nok dukket opp. Regner det som usansynlig at jeg blir spurt, og det er jeg veldig glad for. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg mener det er en god sammenligning for meg. Den illustrerer hvordan jeg tenker, som var poenget her - at den ikke får deg til å tenke på samme måte er jo irrelevant.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du vært surrogatmor?Dette var forresten en spennende tråd hvor jeg fikk vite om og tenkt over mye nytt (selv om jeg til tider blir forvirret av alle forkortelsene til Sitron
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|