Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppemarkedfunn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 21:23   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedfunn

Vi skal på loppis i morgen, men tror jeg skal prøve å begrense meg. Vi har et rimelig fullt hus allerede.
Min første sofa med matchende stol kjøpte jeg på vestkantloppis. Den kom tydeligvis fra et dødsbo og var en nydelig toseter + stol i gull og grønn brokade fra 30-tallet, helt ubrukt. Sikkert stått i finstua.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 23:35   #2
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal også på loppis i morgen. Og etter det drar vi for å hente en gammel vedfyrt kjøkkenkomfyr. Den trenger bare en kjærlig puss med en stålbørste og litt ovnsverte før den er helt topp.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:05   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Skal også på loppis i morgen. Og etter det drar vi for å hente en gammel vedfyrt kjøkkenkomfyr. Den trenger bare en kjærlig puss med en stålbørste og litt ovnsverte før den er helt topp.

Ååå, en slik skulle jeg gjerne hatt. Men har jeg plass?? Nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:06   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi skal på loppis i morgen, men tror jeg skal prøve å begrense meg. Vi har et rimelig fullt hus allerede.
Min første sofa med matchende stol kjøpte jeg på vestkantloppis. Den kom tydeligvis fra et dødsbo og var en nydelig toseter + stol i gull og grønn brokade fra 30-tallet, helt ubrukt. Sikkert stått i finstua.

Den hørtes lækker ut :drømmer om større hus med finstue:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:51   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant en flott smijerns stålampe på loppis, pluss to talerkner i stråmønster til en fremtidig tallerkenhylle. Alt til den nye delen av hytta. Ny skjerm og ny svart ledning på stålampa så er den helt tipp topp.

Komfyren trenger nok en serdeles kjærlig hånd for å bli funksjonell igjen. Men med litt sement som tåler varme og ovnskitt etc etc etc blir den nok bra. Ja ja... den er tross alt fra 1800 tallets siste halvdel så man kan jo ikke forvente allverden heller. Denne skal stå på den nye "hyttekjøkkenet" mitt. Og ikke skal den være bare til pryd. Det skal stekes brød, steker og pizza i den. DET er i allefall planen.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:07   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg vært på loppis og brukt hele 20 kroner.
Kjøpte en tallerkenhylle til.
Skal males og henges på rommet til Propellen og ha bøker i. Den er ikke helt lik den vi har fra før, men det blir nok fint allikevel.
Var litt treg til å bestemme meg, hadde jeg vært litt kjappere hadde vi hatt en nydelig gyngestol også.

Gammel 30-09-07, 19:29   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Artig tråd.
Jeg kjøpte et barnesykkelsete på skolen sitt loppemarked for 50,- kr. Er fortsatt ikke montert.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.