|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Vis meg et fint spisebord!Jeg ønsker meg en ny spiseløsning. I stedet for ett lite hverdagsbord og ett litt større "festbord" vil jeg ha ett romslig og godt spisebord til hverdag og fest. Et stort og robust ett, med gode klaffer/ileggsplater.
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!7240100_TrolltindSpStue.jpg
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Jeg ser nå at du ville ha bleket furu eller eik.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Vi er kjempefornøyd med et bord i heltre eik som heter Bretagne. Fant bare en pdf på nettet fra Living som er en av forhandlerne. Du får opp bildet hvis du søker på bretagne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Jeg har venninne som har kjøpt et veldig fint bord på Hodnebø, som justeres veldig greit i lenge fra normalstørrelse til veldig, veldig stort, noe som jeg tror kan passe veldig godt i spisestua deres. Men jeg finner ikke bilde av det på nettsidene, og det irriterer meg. Men jeg kan godt finne ut hva bordet heter, om du vil. Eller du kan ta en tur på den butikken og se.
![]() |
#7 |
godt brukt
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Bergliots fra lekkert. Kan sikkert finne bilde i en gammel tråd. Det er hvitvasket eik og har mange ileggsplater. :drømmer om dette selv: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Boconcept har mye fint. Blant annet dette, som har ileggsplate.
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!
Signerer Teofelias forslag om Superellipse. Det er mulig du tror du vil ha noe annet, men du ønsker deg egentlig aller mest dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Vi er veldig fornøyde med vårt IKEA-spisebord i bjørk (Norden). Ikke spesielt lekkert, men veldig anvendelig og med plass til mange fullt uttrukket (i hvert fall 12 voksne) samtidig som det ikke ruver for mye.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Teo:
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Jeg liker dette:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Har sett et griselekkert som kunne passe til dine kriterier, men nå husker jeg selvsagt ikke hvor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bree
![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Vi har dette og er strålende fornøyde Sist redigert av Ekkir : 02-10-07 kl 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!
Det ligner på det vi har fra Ikea, men jeg tror ikke de har det lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Vi har noe lignende dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
fri
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord!Vi har dette bordet i massiv bjørk fra Stolab, kjøpt på Unge Gaarder: |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|