|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj
Det finnes jo veldig mange legemidler som er forbudt å selge eller bruke som rent rusmiddel, men som skrives ut på resept til dem som har bruk for dem av medisinske grunner. Om man skal innføre hasj som lovlig legemiddel eller ikke, synes jeg er en helt annen diskusjon enn om man skal legalisere det som nytelsesmiddel.
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, men når det gjelder spørsmålet rundt hvorvidt det er vanedannende, og kan føre til (mis)bruk og/eller overgang til tyngre stoffer, så er det jo en relevant problemstilling uansett om det er reseptbelagt eller ikke.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Unge Venstre vil legalisere hasjSom lillesøstra til en som startet med hasj og gikk til heroin er jeg selvfølgelig helt og holdent imot hasj. Nå har det gått bra med broren min - han ble raskt huket tak i og kom seg fort på beina igjen, men uansett: lukten og at det knyter seg i magen når jeg skjønner at noen ruser seg, den er der uansett..
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Samme gjelder for meg, med unntak av at min bror fortsatt er narkoman da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|