|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Vi har kastet oss av kjøpekarusellen og har opplevelseskalender med pølsegrilling ute, spillekveld, julegaveverksted, helgefrokost på en tirsdag, kveldsmat i turløypa etc. Vi startet i fjor og ungene er storfornøyde. Vi voksne også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godt brukt
|
Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo takk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Her blir det en blanding av aktiviteter og små gaver.
|
|
|
#5 |
|
Nærmer seg
|
Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg kjøper noen små pakker med lego, i første pakken pakker jeg inn bruksanvisningen, neste dag får han første bilde i bruksanvisningen, dagen etter neste bilde osv... Til slutt så har han hele pakken montert ferdig.
|
|
|
#6 |
|
Absolute Beginner
|
Så bra! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenkte vi skulle gjøre det samme selv i år, tror det blir kjekkere for hele familien, dessuten får de jo masse gaver på julaften. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
"De"
|
Dette vil jeg gjerne høre mer om.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Vi har kuttet ned på gavene i kalenderen de siste par årene, bruker baking, spillekvled, basseng, kino osv. I tillegg gir jeg litt julepynt for det fikke jeg selv, og de synes jeg det er fryktelig koselig å finne frem hvert år. Barna får åpne kalenderen hver sin dag, altså hver tredje dag, men når det er opplevelser får alle delta. Det krever mer av oss, men er mye mer hyggelig. Ungene drømmer om sjokoladekalender, men da møter de meg slik; |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
genialt!!!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|