Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Blomsterpotter - ulike eller like?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 10:10   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?

Lik farge. Jeg har to typer blomsterpotter som jeg veksler på. Sinkfargede bøtter og hvite bøtter. Ja, også har jeg nettopp anskaffet meg ei høy, hvit, kvadratisk blomsterpotte som skal være gardin på do.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:17   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Like, men i to forskjellige farger.
Evt ulike (2 typer), med lik farge.
Noe mer synes jeg blir rotet (hilsen en som har det svært rotete på blomsterpotte fronten....).

Gammel 26-09-07, 10:20   #3
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg har to ulike sorter blomsterpotter. Syns det blir rotetet med mange forskjellige fasonger og farger.

Gammel 26-09-07, 10:40   #4
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Samme farge, men gjerne forskjellige fasonger.

Gammel 06-10-07, 19:16   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Samme farge, men gjerne forskjellige fasonger.

Enig i denne. Vi har bare hvite potter, men det er litt forskjellig fasong og størrelse på de. Og så har jeg to blomsterpotter i glass, som jeg bruker til orkideer, de ukene de overlever hos meg

Gammel 06-10-07, 19:23   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har vi hvite og kremfargete potteskjulere i litt forskjellige fasonger og størrelser. De fleste står sammen to og to like. I tillegg har jeg noen mørkebrune i keramikk som jeg har arvet fra oldemoren min, egentlig kjøkkenkrukker. Går fint å blande litt bare det er en helhet i det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:20   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke så mye blomster da. Men det blir litt som matchende rammer for meg (det er å sette rammene og ikke kunsten i fokus).

Det kan jo være noen fellesnevnere som gir en helhet, men at å ha alle identiske er et mål klarer jeg ikke å se.

Dessuten er det jo forskjellige ting som egner seg til forskjellige planter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.