|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Lik farge. Jeg har to typer blomsterpotter som jeg veksler på. Sinkfargede bøtter og hvite bøtter. Ja, også har jeg nettopp anskaffet meg ei høy, hvit, kvadratisk blomsterpotte som skal være gardin på do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Like, men i to forskjellige farger.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Jeg har to ulike sorter blomsterpotter. Syns det blir rotetet med mange forskjellige fasonger og farger.
![]() |
#4 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Samme farge, men gjerne forskjellige fasonger.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?
Enig i denne. Vi har bare hvite potter, men det er litt forskjellig fasong og størrelse på de. Og så har jeg to blomsterpotter i glass, som jeg bruker til orkideer, de ukene de overlever hos meg
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Her har vi hvite og kremfargete potteskjulere i litt forskjellige fasonger og størrelser. De fleste står sammen to og to like. I tillegg har jeg noen mørkebrune i keramikk som jeg har arvet fra oldemoren min, egentlig kjøkkenkrukker. Går fint å blande litt bare det er en helhet i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomsterpotter - ulike eller like?Jeg har ikke så mye blomster da. Men det blir litt som matchende rammer for meg (det er å sette rammene og ikke kunsten i fokus). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|