Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)
Opprinnelig lagt inn av Azi, her.
Forskjellen mellom meg og deg når det gjelder denne saken, er at du tror dem har gjort noe med barnet og at dem er dårlig foreldre for dem har dopet barna tidligere og driver med ferber og at dem kjenner ikke barna sine for dem har jobb å gå til. For meg så virker det som du tror på alt som står i avisen.
Jeg derimot tror ikke at dem har gjort noe med barnet. Tror hun har blitt kidnappet.
Selvom jeg aldri kunne ha dopet mine barn ned så er jeg ingen dommer, og vil heller ikke dømme andre som gjorde/gjør det. Jeg er ganske skeptisk til ting som står i avisen og tror faktisk ikke på alt jeg leser.
Tull og tøys. Jeg har ikke sagt noe om deres uskyld i forhold til drap, eller ikke, men de er skyldige i å neglisjere barna den kvelden. Og nei, jeg tror ikke på alt som står i aviser, jeg tar bare utgangspunkt i det foreldrene har bekreftet er sant. Og jo, man ER dårlige omsorgspersoner når man doper ned barna og lar de ligge alene på et hotellrom i utlandet, mens man selv er ute og drikker mengder alkohol.
|