|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?
Definitivt. Også skynder jeg meg å understreke at dette er utkledningsklær og ikke en barnehagekjole. Bare i tilfelle det ikke var åpenbart, liksom. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Introvert optimist
|
Ja, det var et fjollete og upraktisk plagg.
|
|
|
#64 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jeg synes denne tråden er fjollete |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Opp og ned
|
|
|
|
#67 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jenta vår har hatt opptil flere kåper, men jeg synes ikke de er fjollete egentlig. Hun har jo ikke brukt dem i barnehagen, men til og fra bursdager, på shopping og besøk, anledninger hvor vinterdressen ble for varm. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ustabil
|
Joda, det var helt åpenbart. Og for å si det sånn - jeg syns det er helt greit, jeg, at ungene har en del utkledningsklær. Jeg SYNS jo ikke at verken indianer-hodepryd eller Byggmester-Bob-hjelm er praktiske og fornuftige klær. Det er til lek - og ungene elsker det. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Guttungen har hodeskaller på sokker - ellers er det fint lite. ikke så veldig bevisst. Han har forøvrig endel som han har fått i gave som jeg definerer som fjollete (f.eks en t-skjorte med innsydd "pip" - altså, når man klemmer en giraff, så piper den - denne pipeanordningen ble fylt med vann da jeg vasket den første gang - så den ble jo fjollete av den grunn
|
|
|
#73 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Barna får gå i det de vil, så lenge det hører til årstiden. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Tskjorter og gensere med bandnavn som jeg liker.
|
|
|
#75 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Det eneste mine gutter har ,er klær med hodeskaller, dvs minstemann har det, og det er en t-skjorte.
|
|
|
#76 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|