|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du væt på besøk i fengsel | |||
Ja, det har jeg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 25,29% |
Nei, det har jeg ikke |
125 | 73,53% |
Vil ikke avgi svar, men vil se resultatet. |
2 | 1,18% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?
Jeg har aldri sittet i fengsel - takk og lov, men jeg har sittet på isolat med Lillemann. Det var grusomt å ikke kunne forlate rommet for å ta seg et glass juice, en brødskive etc... Det var ille å måtte ringe på en knapp for å spørre pent om noen kunne ta seg tid til å hente middag til meg - hva det måtte være på menyen for dagen. Det var så og si uholdbart å ikke kunne ta en tusletur nedover korridoren for å snakke med andre foreldre...
![]() |
#102 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Har vært på besøk en gang,- i forbindelse med utdanningen min.
![]() |
#104 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Jeg har vært i fengsel mange ganger. Ikke på besøk hos noen, men jeg leverte varer der.
![]() |
#105 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Nei, jeg har aldri vært innenfor noen fengselsmurer. Kan likevel ikke tenke meg at det oppleves som ferie! Sist redigert av Frantzen : 30-09-07 kl 01:08. |
![]() |
![]() |
#106 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Jepp jeg har vært på besøk i fengsel opp til flere ganger.
![]() |
#107 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært i fengsel?
![]() |
#108 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Nei, det har jeg ikke, ikke kjenner jeg noen som har sittet inne heller som jeg kommer på i farten iallefall.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|