Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er det mulig å bleke øyenbryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 18:46   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men, eh...mørke øyenbryn og blondt hår er jo fint...? Jeg har litt mørke øyenbryn og blondt hår og markerer brynene ytterligere med blyant. Det er ikke særlig fint med lyse vipper og bryn, uansett hårfarge.

Joda, det er fint nok, men jeg synes det blir litt for markert, litt for stor kontrast. Hadde ikke tenkt meg hvite bryn, bare litt mindre sorte. Har ganske kraftige, mørker bryn, og håret mitt er lys blondt. Kunne selvfølgelig ha valgt en litt mørkere blond-tone på håret, men det er liksom ikke meg...

Akkurat nå er løsningen å ha lang lugg som dekker over brynene. Det går helt fint det også

Tenkte bare at om det gikk an å bleke brynene litt, så var det jo verd et forsøk. Så er det liksom ikke så tydelig at håret mitt e bleket .

Gammel 02-10-07, 18:49   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Tenkte bare at om det gikk an å bleke brynene litt, så var det jo verd et forsøk. Så er det liksom ikke så tydelig at håret mitt e bleket .

Nappe litt, kanskje? Jeg synes det høres litt Kim Wilde-aktig flott ut, jeg!

Gammel 02-10-07, 18:53   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Synes det er fint med mørke øyenbryn selv om man har blondt hår. Tror neppe det blir vellykket å bleke de. Hvis de er så mørke at det virkelig ikke står til håret i det hele tatt, så er gjerne håret bleket litt for mye?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:57   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville nappet litt, da blir de mindre fremtredende. Ellers vil jeg tro at øyenbrynshår oppfører seg som vanlig hår under bleking. Først brunorange, så gult, så lyst. Tviler på at noen av alternativene høres særlig fristende ut? Eller du kan ta sjansen, for så å farge over etterpå hvis det blir helt galt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:04   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nappe litt, kanskje? Jeg synes det høres litt Kim Wilde-aktig flott ut, jeg!

Kim Wilde-aktig flott, ja, der har du meg? Nappe litt, kanskje. Joda, rent bortsett fra at jeg har en mann som synes at nappede øyenbryn er sånn ca det mest harry som finnes... Men han hadde kanskje ikke merket det om jeg bare napper pittelitt... Hvor fort vokser det ut igjen da? Har akkurat fått fjernet sort hår på haken som jeg måtte nappe og nappe, og var egentlig litt klar for å legge bort pinsetten. Men ettervekst fra bryn må vel også tas... Hvor ofte??

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Synes det er fint med mørke øyenbryn selv om man har blondt hår. Tror neppe det blir vellykket å bleke de. Hvis de er så mørke at det virkelig ikke står til håret i det hele tatt, så er gjerne håret bleket litt for mye?

Hehe, ja det er akkurat det jeg lurer på når jeg ser meg i speilet. Om jeg kanskje overdrev blondheten en smule.. På den andre siden er fargen kanonfin da...

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg ville nappet litt, da blir de mindre fremtredende. Ellers vil jeg tro at øyenbrynshår oppfører seg som vanlig hår under bleking. Først brunorange, så gult, så lyst. Tviler på at noen av alternativene høres særlig fristende ut? Eller du kan ta sjansen, for så å farge over etterpå hvis det blir helt galt.

Ingen av de alternativene hørtes fint ut, nei. Kanskje jeg kunne stripet dem?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.