|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierHmmm
|
|
|
#23 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier
Cloudy Bay hvitvin: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierDere er så sofistikerte.
|
|
|
#25 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFørste frokost: café au lait med croissanter og en sjokolade éclair som frokostdessert
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg vil ha spise-dag sammen med Esme.
|
|
|
#27 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier
Vi kaller det bare CB .. Vi fant et sted som solgte oss 2 kasser til 18 euro pr flaske. Med gratis levering
Ah, selvfølgelig. Andre frokost. Den glemte jeg ... ;panneklask:
|
|
|
#28 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost:ferske rundstykker med gulost og kakao :lett å please: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierSpiser gjerne sammen med Kif og Veronal anyday
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Jeg er litt her kjenner jeg :sikle: |
|
|
|
#32 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierDet er flere jeg kunne spist meg gjennom dagen med her |
|
|
|
|
|
#33 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde nok tilbragt dagen som deg! (Bortsett fra at jeg nok ikke hadde spydd - så mye sjokolade finnes ikke.) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg ville startet dagen med en skikkelig frokostbuffet med deilige ferske rundstykker, masse godt pålegg, eggerøre, bacon, pølser, ferskpresset juice (passionfruit) og frisk eksotisk frukt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost:
|
|
|
#36 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost: Ekte engelsk frokost, med egg, bønner, bacon, toast, stekt chapignon og sånne gode pølser!
|
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierCremè Bruleè hele dagen... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorDet må nå bli noe av det jeg spiser til vanlig, kanskje endel fler kalorier bare..
|
|
|
#39 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierSånn ville jeg spist om jeg hadde magesekk (årh tenk å ha det bare for EN dag da ...) og ikke trengte å tenke på NOE som helst av kalorier og usunnhet den dagen:
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg blir mektig imponert over at dere greier å velge ut og sette opp slike lister. Jeg har tenkt på dette siden jeg først så tråden |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|