Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du en kjendis?
Ja godt 34 17,80%
Ja litt 53 27,75%
Omgåes perifert 16 8,38%
Nei 81 42,41%
Jeg er kjendis selv 7 3,66%
Deltakere: 191. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 20:25   #81
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Og så traff pappa mor Theresa en gang - et møte han kommer til å huske for alltid.

Det har jeg og - tilbragte faktisk en julaften med henne.

Gammel 05-10-07, 20:27   #82
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kjenner du en kjendis?

Ja, flere faktisk.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:55   #83
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Kjenner du en kjendis?

Jeg hadde helt glemt av venninna til Elinblu og Palmen da jeg stemte, og hun gikk jo faktisk i klasse med en annen realitykjendis. Lurer også på om ikke en forfatter fra samme sted gikk i samme klassa også.
Jeg vil ikke påstå at jeg kjenner noen av disse, men jeg kjenner andre kjendiser.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:02   #84
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:03   #85
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt et forvirrende møte med Kronprinsen i garderoben på en av Oslos restauranter, skrevet taler for en statsråd, lært en kjent norsk kvinnelig soloartist noen grep på gitar... men utover det kjenner jeg bare kjedelige politikere.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:47   #86
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Gammel 05-10-07, 22:51   #87
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner Amidriel og synes det kvalifiserer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:15   #88
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

åj jeg stemte nei, men jeg er jo gift med en "kjendis" og svigerbroren min er kjendis.
begge innen sportsmiljø.

Og søskenbarnet til mann, han er 17 er en veldig kjent sjakkspiller i norge.

Men jeg ser ikke på disse som kjendiser egentlig hehe.
Sikkert derfor jeg stemte nei hehe

Gammel 06-10-07, 00:59   #89
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

åj jeg stemte nei, men jeg er jo gift med en "kjendis" og svigerbroren min er kjendis.
begge innen sportsmiljø.

Og søskenbarnet til mann, han er 17 er en veldig kjent sjakkspiller i norge.

Men jeg ser ikke på disse som kjendiser egentlig hehe.
Sikkert derfor jeg stemte nei hehe

Burde jeg kanskje vite hvem de er? :usikker:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:57   #90
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner Amidriel og synes det kvalifiserer.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:08   #91
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ja, flere... Litt.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:11   #92
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Musikere og realitystjerner (!), og idrettfolk.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:24   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

slettet...

Sist redigert av Angelique : 08-10-07 kl 15:28.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:34   #94
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Kom plutselig på at jeg gikk i parallellklassen til Diaz på videregående. Husker ikke om jeg hørte han snakke.

Gammel 06-10-07, 20:15   #95
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vel gått på skole med et par stykker som er blitt kjente tv-fjes i dag, men at jeg kjenner dem er oppskrytt.

Jeg møter en god del kjente fjes gjennom jobben, og mine kolleger blir litt brydd av at jeg ikke vet hvem jeg snakker med.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:18   #96
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Dårlig med kjendiser på min kjenner liste.
Mener å huske at jeg møtte Christer Falck engang, men ble bare tilskuer i samtalenmellom han og min mann. De er barndomskamerater.

Gammel 07-10-07, 12:34   #97
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Er barndomsvenn med en som lager musikkvideoer som har blitt kjent de siste årene, men han bor ikke her, så det er noen år siden sist. Vi prater når vi treffer hverandre da, men ikke så mye kontakt utenom.

Gammel 08-10-07, 13:13   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gethosmurfen, her.

Er barndomsvenn med en som lager musikkvideoer som har blitt kjent de siste årene, men han bor ikke her, så det er noen år siden sist. Vi prater når vi treffer hverandre da, men ikke så mye kontakt utenom.

Stargate?

Gammel 08-10-07, 23:34   #99
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

:hvisker: Jeg tror Stargate er låtskrivere og -produsenter, ikke mv-regissører.

Jeg tenker på ...er det JayKay han kaller seg, eller noe?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 23:48   #100
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

:hvisker: Jeg tror Stargate er låtskrivere og -produsenter, ikke mv-regissører.

Jeg tenker på ...er det JayKay han kaller seg, eller noe?

Åh. Trodde det var Stargate som hadde mekket den paraplyvideoen til hun som jeg ikke husker navnet på nå. Jeg er helt på jordet. :bæ:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.