Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 20:14   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har så sinnssykt lyst på den Odd Molly-kjolen som Angelique og MissN har. Den er vel ikke kløete og altfor varm, jenter??

Mens jeg selv taper kilo, gidder jeg ikke bruke noe særlig penger på meg selv (ikke at permisjon og kontantstøtte tillater det heller, da ) Så derfor har jeg shoppet litt tøy til lillegutt med mannens kort Et lite utvalg:

Ullsett fra Katvig i lys og mørkegrønn.

Katvig-body i oransje og vanilje

Lue fra Mini A Ture i sjokoladebrun

Prinseull fra Janus; dress og votter (og lue)

Gammel 18-10-06, 20:17   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har så sinnssykt lyst på den Odd Molly-kjolen som Angelique og MissN har. Den er vel ikke kløete og altfor varm, jenter??

Mens jeg selv taper kilo, gidder jeg ikke bruke noe særlig penger på meg selv (ikke at permisjon og kontantstøtte tillater det heller, da ) Så derfor har jeg shoppet litt tøy til lillegutt med mannens kort Et lite utvalg:

Katvig-body i oransje og vanilje

Det var HELT meg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 20:20   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det var HELT meg!

Eg har kjøpt body til L på Hennes i samme stil. Kvit med syttitallsgrønne hjerte!

Gammel 18-10-06, 20:21   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har kjøpt body til L på Hennes i samme stil. Kvit med syttitallsgrønne hjerte!

Aha!

Skal jo på HM mandag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:41   #5
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Det hørtes kult ut!

Angelique: Har allerede vært i kontakt med dem, tenkte å få den sendt til Strömstad

Muad: Du må ikke legge ut sånne linker. DEN fantastiske nettbutikken som faktisk sender til Norge Dette kan bli dyrt for noen og enhver

Gammel 18-10-06, 21:43   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det hørtes kult ut!

Angelique: Har allerede vært i kontakt med dem, tenkte å få den sendt til Strömstad

Muad: Du må ikke legge ut sånne linker. DEN fantastiske nettbutikken som faktisk sender til Norge Dette kan bli dyrt for noen og enhver

Hun damen er kjempesøt og de hadde mye fint
Hun justerte momsen før betalingen gikk

Ja den linken med Sass & Bide bukser kan bli DYR Muad'Dib

Gammel 19-10-06, 10:02   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skal hente denne dressen i brunt lørdag formiddag hos Chicas og Venner i Oslo

Nå skal ALLE de andre gamle stygge fæle joggedressene i SØPLA
Skal ikke med til det nye huset

Gammel 23-10-06, 23:28   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpte meg skjørt i dag:

Og en CITYSHORTS i ull! Jeg som har forbannet meg på at akkurat det - DET skulle jeg aldri ha. Men den var fin, og satt som et skudd.

Kjøpt på Esprit som erfaringsmessig har mye OK og ikke altfor dyre klær med bra passform, spesielt på underkroppen. Anbefaler merket veldig til dem som har litt "kurver" og rumpe og lår og sånt som ikke trives så veldig godt i "slim fit"...

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 23:51   #9
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøpte meg skjørt i dag:

Og en CITYSHORTS i ull! Jeg som har forbannet meg på at akkurat det - DET skulle jeg aldri ha. Men den var fin, og satt som et skudd.

Kjøpt på Esprit som erfaringsmessig har mye OK og ikke altfor dyre klær med bra passform, spesielt på underkroppen. Anbefaler merket veldig til dem som har litt "kurver" og rumpe og lår og sånt som ikke trives så veldig godt i "slim fit"...

Ah jeg har forelsket meg helt i Esprit klær (jeg er nemlig en av de som har kurver, rumpe og lår), og er stamkunde på Aker Brygge butikken. Det skjørtet var utrolig fint

Gammel 24-10-06, 07:17   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Skjørtet var lekkert
Cityshorts syntes jeg er knalltøft

Gammel 24-10-06, 08:38   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøpte meg skjørt i dag:

ÅÅÅ!!
Hadde jeg hatt en slik kropp, så hadde det skjørtet definitivt vært mitt!
Bare synd det vil drukne i valkene mine.

(en dag, Blondie - en dag!)

Gammel 24-10-06, 09:42   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjørtet var kjempefint, fikk også lyst på sånn.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 11:39   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Kjøpt makkuleringsmaskin jeg
Hadde så mye papirer jeg ikke ville kaste (vi holder på å flytte)
Lur investering til senere bruk også
Tidligere har jeg brent slike papirer i peisen, men det blir forferdelig mye aske av det

Gammel 25-10-06, 14:46   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har fått pakke fra Trondheim

Nydelig Odd Molly jakk eog singlet
Jakken var flottere i virkeligheten enn på bildet

Nå bare venter jeg på et par tre fire ting til derfra

Bla bursdagsgave til Ine-mor, hunhar forelsket seg i disse klærne også
Ligner sin mor

Gammel 18-10-06, 20:50   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Det ullsettet var nydelig!!

Kjolen er ikke stikkete eller kløete
Jeg ringte rundt til flere butikker i omegn som fører Odd Molly, men de er utsolgte overalt
Eneste stedet jeg fikk tak i var på et svensk nettsted

http://www.folkart.se/kreator.php?aid=57&ps=5

Gammel 18-10-06, 20:51   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en kjempefin kjole.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.