Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dolokkpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Legger du ned dolokket før du trykker ned?
Ja, alltid 30 27,52%
Bare når jeg har bæsjet 2 1,83%
Nja, innimellom 45 41,28%
Jeg er nazi på det og informerer barn, mann, venner og kjente om at lokket SKAL ned 5 4,59%
Hæ? Jeg forstår ikke meningen med denne pollen 28 25,69%
Om jeg klarer å få opp lokket FØR jeg må tisse, så er jeg jaggu meg flink 2 1,83%
Jeg lurer på om å glemme lokket oppe er skilsmissegrunn? 2 1,83%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 22:44   #1
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dolokkpoll

Ja, alltid!! Er dere klar over at basiluskene "spretter" 1 m opp av doet og ut på gulvet rundt?! Helt sant, jeg leste det i Lilleborg forbruker bladet.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:54   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Ja, alltid!! Er dere klar over at basiluskene "spretter" 1 m opp av doet og ut på gulvet rundt?! Helt sant, jeg leste det i Lilleborg forbruker bladet.

Mythbusters-programmet på Discovery Channel testet dette, og fant ut at det ikke var hold i myten.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:55   #3
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:07   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Mythbusters-programmet på Discovery Channel testet dette, og fant ut at det ikke var hold i myten.

Helt sant!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:04   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja alltid

Gammel 09-10-07, 08:39   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Vi lukker aldri dolokket ... Vi pleide alltid å gjøre det før, men så skulle liten tass slutte med bleie, og tiden det tok å åpne dolokket var ofte den tiden som trengtes for at det skulle gå galt. Etter det har det liksom bare blitt sånn at det alltid er åpent. Dessuten har jeg jo sett Mythbusters.

Gammel 09-10-07, 15:40   #7
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, dette var en ekkel vekker. Tannbørstene våre står i god spruteradius fra doen. Skal flyttes prompte!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.