|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jul i svingen i fjor...Barnas supershow er det første Iben elsket å se på TV. Det er av unger, for unger. Full av fart og moro, sang og promp.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jul i svingen i fjor...
Okei... ikke teite gjøre-seg-til voksne, treige dukker med østfolddialekt eller dustete dukkejenter med skingrende stemme altså? Da gleder jeg meg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Nei, det suger så absolutt ikke som den fjerne dukka. De hadde derimot en voksen med som måtte utføre oppdrag. Som f.eks. bestod i å fortelle voksne på restaurant at de måtte spise opp maten sin, for det må barn gjøre.
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Jubalong er elendig. Poden synes det, jeg synes det, mannen min synes det.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oddgeir er tilbake, men det er jo med en dukke en DJ katt. Til forskjell fra barnas supershow som hadde et husband. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Den episoden så jeg.
|
|
|
|
#9 |
|
Audacious
|
Sv: Jul i svingen i fjor...Vi har en DVD med Barnas Supershow, innkjøpt fordi Storesøster likte det veldig godt da det gikk. Plutten tror jeg ikke skjønner et skvatt av hva som foregår der og vil ha på noe annet (les: Muuuuuusssss! Dvs. Istid 2
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|