|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem mener du er intellektuell?Jeg har ingen tro på at det skjedde noe dramatisk med hjernen min i det jeg ble student. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem mener du er intellektuell?
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem mener du er intellektuell?
Dvs at er man disiplinert og leser.. Da er man smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvem mener du er intellektuell?Med en person som er intellektuell, så tenker jeg på en som er vis. Ikke bare fordi en er flink teoretisk, men også skjønner den praktiske delen. Så en person med kunnskap og er reflekterende, gjerne pga av erfaring, det er intellektuell person i mine øyne. Akkurat nå så kommer jeg ikke automatisk på hvem jeg vil putte i den båsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvem mener du er intellektuell?Begreper intellektuell brukes vel som regel om mennesker med høyere utdannelse, men også om mennesker om kan og vet veldig mye ( og det er det da slett ikke alle med høyere utdanning som gjør!)
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 10-10-07 kl 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|