Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høyre vs. venstre hjernehalvdel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 10:27   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdel

Jeg har vært inne på linken flere ganger og ser nøyaktig det samme hver eneste gang. Hvorfor ser andre annet enn meg om man ikke kan påvirke henne?

Gammel 11-10-07, 11:46   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har vært inne på linken flere ganger og ser nøyaktig det samme hver eneste gang. Hvorfor ser andre annet enn meg om man ikke kan påvirke henne?

Jeg ville tippe det er fordi siden legger igjen en cookie på maskinen din som forteller den hvordan figuren skal oppføre seg, uten at jeg har nok teknisk innsikt til å være sikker på at det er det som skjer.

Figuren oppførte seg annerledes på Kaskis' maskin enn den gjør på min.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:26   #3
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg ville tippe det er fordi siden legger igjen en cookie på maskinen din som forteller den hvordan figuren skal oppføre seg, uten at jeg har nok teknisk innsikt til å være sikker på at det er det som skjer.

Figuren oppførte seg annerledes på Kaskis' maskin enn den gjør på min.

Men... hvordan kunne vi da sitte her, to personer, og se helt ulike ting fra den samme maskinen? Samtidig.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 13:41   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nocturnal, her.

Men... hvordan kunne vi da sitte her, to personer, og se helt ulike ting fra den samme maskinen? Samtidig.

Det var veldig merkelig. Spesielt siden Kaskis og jeg så akkurat det samme, til og med at hun så vidt begynte en vei, for så å snu. Kanskje vi har veldig like hjerner. Jeg får teste det igjen sammen med mannen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.