|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JordmødreJeg er kanskje litt rar, men jeg valgte å stå over hele Jordmor-serien. Orket rett og slett ikke å se.....jeg lurer på om jeg har gått i metning på fødselshistorier...både mine egne, men også andres.
|
|
#4 |
|
er her
|
Sv: JordmødreInagh og LilliLeo:
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JordmødreDa har jeg også dristet meg til å se episode 5 & 6 nå etter at jeg har født. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg sitter igjen med et vemod fordi jeg ikke skal oppleve det igjen. Jeg tror jeg har vært høy på adrenalin og endorfiner (eller hva det er som gir en den rusfølelsen) de dagene jeg har vært på barsel, både første og andre gang. |
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jordmødre
Jeg skjønner dette veldig godt, jeg tenkte på dette før serien ble vist. Det jeg var mest redd for var at alt skulle være rosenrødt og de som ble filmet alle hadde kjappe og greie "dette går så greit"-fødsler. Alle vet jo at det ikke nødvendigvis er slik IRL.
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jordmødre
Kanskje noen av dem føder? Hvis du er heldig? Og Sitron kan få oppfylt ønsket sitt om naturlige fødsler uten surtring og masete jordmødre som sier "Litt til, og litt til, og litt til, og litt til, og litt til, og litt til ..."
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|