Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjekker du andre på skattelistene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sjekker du andre enn deg + evt. partner på skattelistene?
Ja 90 62,07%
Nei 55 37,93%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 15:46   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du andre på skattelistene?

Jeg har i alle fall ikke gjort det foreløpig, men hvem vet hva jeg kan finne på i et øyeblikk i kjedsomhet?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 08:04   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sjekker noen ja.

Gammel 17-10-07, 08:36   #3
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Enda jeg er av den litt nysgjerrige typen.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 08:54   #4
loinen
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
loinen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har sjekket noen. Bryr meg ikke om folk sjekker meg.

Fikk meg et par overraskelser i grunn

loinen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 15:32   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, slik sjekking har jeg definitivt ikke sansen for, samt at disse listene gir et dårlig bilde av virkeligheten ettersom inntekt ofte er mer komplisert enn som så.....

Gammel 17-10-07, 20:55   #6
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må nok innrømme at jeg gjør det
Er alt for nysgjerrig.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 08:38   #7
Blush
Aktiv

Blush sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blush er litt kul
Standard

I år sjekket jeg ut noen kollegaer på skattelistene ja. Pluss faren min som klager så inni hampen på dårlig råd... haha.. Men egentlig syns jeg det er tullete å legge de ut. Jeg hadde en agenda for å sjekke, og det tror jeg de fleste vil ha for å sjekke opp andre, uten at det nødvendigvis er av positiv hensikt.
Har ikke gjort det før, og ser ikke behovet for å gjøre det igjen. Nå.

Gammel 19-10-07, 12:57   #8
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Nei, det er totalt uinteressant for meg hva andre tjener.

Gammel 19-10-07, 22:18   #9
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, sjølvsagt. Litt kontroll må ein jo ha på omverda... samstundes så er det jo berre nettoinntekta ein får fram, så for å kunne *tolke" resultata, må ein jo ha ei viss oversikt over om vedkomande har mykje gjeld, osv...

Gammel 20-10-07, 12:57   #10
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Både ja og nei. Jeg syns det er helt unødvendig at de legges ut. Og eneste som står i avisene i dagene etter ligningen er lagt ut er hvem som tjener hva. Jeg driter i hva kjentfolk tjener, naboen likeså.

Jeg har sett i skattelistene ja. I år har jeg vært inne 1 gang og da var det for å sjekke alderen på en.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 20:49   #11
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, finner det helt uinteressant!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:17   #12
melloz
Nybegynner

melloz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei!

melloz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.