Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjekker du andre på skattelistene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sjekker du andre enn deg + evt. partner på skattelistene?
Ja 90 62,07%
Nei 55 37,93%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 09:53   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjekker du andre på skattelistene?

Nei, jeg sjekker ikke og det er to grunner til det.

1. Jeg er ikke interessert
2. Jeg er uenig i at skattelistene skal legges ut

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:04   #2
xena
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2007
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei det gidder jeg ikke.

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:10   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen år siden lå fødselsdatoene ute også, og da søkte vi opp alle vi kjenner og laget bursdagsliste. Og en gang søkte jeg opp en bekjent for å finne ut hva mellomnavnet hans var, som han ikke ville fortelle oss. Skatteopplysningene synes jeg derimot ikke er spesielt interessante.

Gammel 12-10-07, 11:10   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Aldri sjekket.
Ikke meg selv, ikke nær familie.

Gammel 12-10-07, 16:04   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har sjekket pappa og mamma, og sett at noen i øvrig familie ligger høyt oppe på kommunelista..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:03   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, sjekker ingen. Gir jo ikke helt reelle tall heller.

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:00   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For noen år siden lå fødselsdatoene ute også, og da søkte vi opp alle vi kjenner og laget bursdagsliste. Og en gang søkte jeg opp en bekjent for å finne ut hva mellomnavnet hans var, som han ikke ville fortelle oss.

He he, kjenner igjen den der ja. Det har nemlig sine fordeler å ha tilgang til folkeregisteret!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:04   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det minner meg om den gangen jeg traff en fyr på nettet, og det var akkurat da ligningen ble lagt ut.

Da jeg sjekket ligningen hans, oppdaget jeg at han hadde løyet seg ca. 10 år yngre enn han var. At han faktisk var 10 år eldre, var ikke problemet. Det var derimot det at han løy om det. Sånt var greit å finne ut tidlig.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 18:52   #9
Lucci
Passiv

Standard

I år har jeg ikke vært inne og sjekket noen, men har gjort det før, av nysjerrighet.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.