Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 08:52   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Knyt skolissene.
Å vrikke ankelen i trappen gjør vondt, og du må regne med rekonvalesens et par dager.

Gammel 19-09-06, 12:05   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Knyt skolissene.
Å vrikke ankelen i trappen gjør vondt, og du må regne med rekonvalesens et par dager.

Så sant! Å brekke kragebeinet av samme grunn er heller ikke godt.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 19-09-06, 12:09   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husk å knepp igjen buksen etter endt kjøretur i bil.....

Gammel 19-09-06, 13:21   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Husk å knepp igjen buksen etter endt kjøretur i bil.....

Dette ga meg litt assosiasjoner...
Gikk inn i en fiskeutstyrsbutikk en gang. Der jobbet EN mann. Da vi kom inn reiste han seg fra bak et bord, heiste opp buksa og knappet den igjen...
:tvilsom: vi handlet ikke der.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 19-09-06, 13:30   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Gikk inn i en fiskeutstyrsbutikk en gang. Der jobbet EN mann. Da vi kom inn reiste han seg fra bak et bord, heiste opp buksa og knappet den igjen...

Så ille var det ikke i mitt tilfelle...
Jeg var gravid med nr.2, og buksene begynte å stramme litt.. Så når jeg satt i bil, kneppet jeg opp buksen litt, for å få litt bedre plass...
Vi bodde den tiden på Gjøvik, og skulle inn på Mc Donalds for å gomle litt mat...
Jeg glemte helt at jeg hadde kneppet opp buksen, og mat-vrak som jeg var(og er) går jeg så fort jeg kan mot døren! Rett ved døren var det et STORT vindu med mange mennesker bak.. Plutselig merker jeg at buksen ikke sitter så godt som den skal, og før jeg rekker å gjøre noe med det, faller buksen lett og ledig ned på knærne... Gjett om de fikk seg en god latter?

Gammel 24-09-06, 00:12   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så ille var det ikke i mitt tilfelle...
Jeg var gravid med nr.2, og buksene begynte å stramme litt.. Så når jeg satt i bil, kneppet jeg opp buksen litt, for å få litt bedre plass...
Vi bodde den tiden på Gjøvik, og skulle inn på Mc Donalds for å gomle litt mat...
Jeg glemte helt at jeg hadde kneppet opp buksen, og mat-vrak som jeg var(og er) går jeg så fort jeg kan mot døren! Rett ved døren var det et STORT vindu med mange mennesker bak.. Plutselig merker jeg at buksen ikke sitter så godt som den skal, og før jeg rekker å gjøre noe med det, faller buksen lett og ledig ned på knærne... Gjett om de fikk seg en god latter?

Jeg og en venninne var på skitur en påske, fra hytte til hytte. Hadde startet dagen med stillongsen på. Det hadde begynt å regne under lunsjpausen, så vi var klissblaute da vi kom til neste hytte. Der var det en del folk. Jeg går inn i stua og drar av meg de våte buksene for å få hengt de opp til tørk fortest mulig, og for ikke å søle i hele hytta. Da buksa er kommet ned på knærne ser jeg, nei jeg hører på de andre at her er noe som ikke stemmer, og når jeg ser ned så står jeg der i trusa. Hadde glemt at stillongsen tok jeg av underveis på turen pga at det var så varmt.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 01-06-09, 22:21   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Smurfine79 er ikke aktiv  
Gammel 01-06-09, 22:25   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Det er en fordel at du vet hvilken side tanklokket er på, særlig om du har med deg en date du faktisk liker. Når du så har funnet ut av det kan det bli flaut om du går ut for å tanke, men går inn i bilen igjen, ser febrilsk rundt deg før du sier: "Eh, vi må visst hjem til meg en tur før vi kjører". Nå kunne daten tatt det som en invitt, men neida, når fyren gapskratter og man inni seg tenker: "pokker, pokker, Skvetten, for en gangs skyld litt orden i sysakene". Vel så rødmer man kledelig og smiler..........for det er jo bare LITT pinlig.

Gammel 02-06-09, 11:57   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er en fordel at du vet hvilken side tanklokket er på, særlig om du har med deg en date du faktisk liker. Når du så har funnet ut av det kan det bli flaut om du går ut for å tanke, men går inn i bilen igjen, ser febrilsk rundt deg før du sier: "Eh, vi må visst hjem til meg en tur før vi kjører". Nå kunne daten tatt det som en invitt, men neida, når fyren gapskratter og man inni seg tenker: "pokker, pokker, Skvetten, for en gangs skyld litt orden i sysakene". Vel så rødmer man kledelig og smiler..........for det er jo bare LITT pinlig.

Det er her du skulle vært durkdreven og bare dratt ut nok ledning fra bensinpumpa til at det rakk rundt bilen så du kunne fylle likevel. Du trenger nemlig ikke stå på riktig side - slangen rekker rundt.

Gammel 02-06-09, 12:05   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Og når du oppdager at du står på feil side, så husk at det hjelper ikke å kjøre rundt pumpen til du står på andre siden av den - tanklokket er fortsatt på motsatt side av pumpen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 19-09-06, 13:17   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så sant! Å brekke kragebeinet av samme grunn er heller ikke godt.

Kragebein er ikke morsomt å brekke uansett.

Ikke løp barbent på såpeglatt betonggulv.

Gammel 26-04-09, 12:12   #12
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ikke spring fra sofaen til kjøkkenet for å slenge deg etter den ringende telefonen som "noen" har lagt i vinduskarmen som er så vanskelig å komme til fordi kjøkkenbordet står foran. Det kan resultere i kullsort storetå.

Ikke la din smådistre far pakke varene for deg etter at dere har hatt en handlerunde på Meny. Det kan slå ut i form av at champignonene, salaten, pariserloffen, og blåskjellene du skulle kose deg med fredags kveld, blir innsmurt og nedgørra med Palmolive dusjsåpe.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 02-06-09, 12:14   #13
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

I en travel småbarn periode er det lurt og se seg i speilet før en går ut døren. Slik at man ikke går på butikken uten skjør.

siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 02-06-09, 18:04   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

I en travel småbarn periode er det lurt og se seg i speilet før en går ut døren. Slik at man ikke går på butikken uten skjør.

Slør? :gjetter vilt:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 02-06-09, 18:15   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Tipper det mangler en T og at det skal være skjørt!

Og det synet synes jeg at jeg ser, forresten ...

Gammel 02-06-09, 20:32   #16
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Ikke vær opptatt med å surfe i cyberspace mens tre gutter spiser Mini havrefras uten melk foran tv. Det kan føre til havrefras utover hele stuegulvet. Og det igjen kan føre til at en lykkelig 2åring tramper i det med sine nye sandaler.

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.