|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]()
Dette ga meg litt assosiasjoner... |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Så ille var det ikke i mitt tilfelle...
#6 |
Ser lyst på livet
|
![]()
Jeg og en venninne var på skitur en påske, fra hytte til hytte. Hadde startet dagen med stillongsen på. Det hadde begynt å regne under lunsjpausen, så vi var klissblaute da vi kom til neste hytte. Der var det en del folk. Jeg går inn i stua og drar av meg de våte buksene for å få hengt de opp til tørk fortest mulig, og for ikke å søle i hele hytta. Da buksa er kommet ned på knærne ser jeg, nei jeg hører på de andre at her er noe som ikke stemmer, og når jeg ser ned så står jeg der i trusa. Hadde glemt at stillongsen tok jeg av underveis på turen pga at det var så varmt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: LivslærdomDet er en fordel at du vet hvilken side tanklokket er på, særlig om du har med deg en date du faktisk liker. Når du så har funnet ut av det kan det bli flaut om du går ut for å tanke, men går inn i bilen igjen, ser febrilsk rundt deg før du sier: "Eh, vi må visst hjem til meg en tur før vi kjører". Nå kunne daten tatt det som en invitt, men neida, når fyren gapskratter og man inni seg tenker: "pokker, pokker, Skvetten, for en gangs skyld litt orden i sysakene". Vel så rødmer man kledelig og smiler..........for det er jo bare LITT pinlig. |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Det er her du skulle vært durkdreven og bare dratt ut nok ledning fra bensinpumpa til at det rakk rundt bilen så du kunne fylle likevel. Du trenger nemlig ikke stå på riktig side - slangen rekker rundt. |
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og når du oppdager at du står på feil side, så husk at det hjelper ikke å kjøre rundt pumpen til du står på andre siden av den - tanklokket er fortsatt på motsatt side av pumpen.
#12 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: LivslærdomIkke spring fra sofaen til kjøkkenet for å slenge deg etter den ringende telefonen som "noen" har lagt i vinduskarmen som er så vanskelig å komme til fordi kjøkkenbordet står foran. Det kan resultere i kullsort storetå. |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomI en travel småbarn periode er det lurt og se seg i speilet før en går ut døren. Slik at man ikke går på butikken uten skjør. |
![]() |
![]() |
#14 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Slør? :gjetter vilt:
#15 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: LivslærdomTipper det mangler en T og at det skal være skjørt!
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomIkke vær opptatt med å surfe i cyberspace mens tre gutter spiser Mini havrefras uten melk foran tv. Det kan føre til havrefras utover hele stuegulvet. Og det igjen kan føre til at en lykkelig 2åring tramper i det med sine nye sandaler.
Emneord |
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|