|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du byttet barna tilbake?
Jeg vet ikke. Jeg tror biologien ER viktig, selv om mange kimser av det og sier det ikke spiller noen rolle. Jeg tror i en sak som denne spiller det en rolle. Og jeg ville vel heller gjort det lettere for barna og vanskelig for meg selv, ved å bytte tidlig. Barna har hatt det fint de første månedene i deres liv, har snille og kjærlige foreldre, og tar vel ikke skade av et bytte.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Helt enig med Olympia her. Biologien ville ihvertfall for meg vært viktig, selv om jeg ikke hadde hatt barnet mitt hos meg fra begynnelsen, tror jeg at jeg automatisk hadde hatt følelser for mitt biologiske avkom som jeg har båret på og født.
|
|
|
#3 |
|
VeloppDragen
|
Gitt at barnet har snille og kjærlige foreldre, ja. Hva om du må overlate det barnet du har hatt i nesten ett år, til noen som ikke virker snille?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville du da likt å visst at ditt biologiske barn er hos disse foreldrene? Dessuten er de fleste foreldre omsorgsfulle og snille. Det er i hvert fall et overveiende flertall av dem. Og sist men ikke minst har ikke mitt personlige inntrykk av disse foreldrene egentlig noe med saken å gjøre. Det er ganske mange mennesker som jeg ikke er på bølgelengde med som er gode foreldre til sitt barn. Det blir opp til noen andre å bedømme.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Helt enig med Olympia.
|
|
|
|
#7 |
|
seru
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Dette ble helt håpløst å forholde seg til kjenner jeg. Går og legger meg jeg tror jeg. Og velger å IKKE tenke på at lillesøster overhodet ikke ligner verken meg eller manneslasken.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|