Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tråden for god service!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 14:57   #1
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for god service!

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Alveslottet - de hadde rotet med postnummeret mitt. Sendte pakken omigjen, tilbakeførte ti prosent av kjøpesummen til kontoen min. Alt sammen i løpet av fem dager, så hvis de ikke hadde sendt e-post, hadde jeg ikke oppdaget at de somlet med leveringen heller.

At jeg kunne glemme dem! Alveslottet er superhyggelige alltid, pakken pleier komme fram litt tidligere enn forespeilet, de er alltid behjelpelige og hyggelige ved henvendelser, og er flinke til å gi beskjed om det skulle være forsinkelser.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 15:16   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Lykkebarn.no
Kjempe rask service, og får pakken i posten allerede to dager etter.

Og jeg er veldig fornøyd med vår "egen" rimi her. De småprater alltid, og er veldig villig til å hjelpe.

Gammel 17-10-07, 18:05   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

At jeg kunne glemme dem! Alveslottet er superhyggelige alltid, pakken pleier komme fram litt tidligere enn forespeilet, de er alltid behjelpelige og hyggelige ved henvendelser, og er flinke til å gi beskjed om det skulle være forsinkelser.

Alveslottet definitivt! Alltid kjapp levering derfra. Kjøpte nylig to par tøfler derfra, men fikk dessverre en av feil type (fort gjort - begge var sorte og hvite). Sendte en mail på mandag og fikk kjapt et svar tilbake om at de ville sende de rette tøflene samt frankert retur konvolutt. Dette kom i posten i dag sammen med et lite silkesjal som "plaster på såret".

Ellers er jo haugenbok.no et supert sted å kjøpe bøker. Man får de fraktfritt (ved kjøp over kr. 198) tilsendt utrolig kjapt. Bestilte bøker på en fredag ettermiddag og hadde de i posten på lørdag. Faktura med god betalingsfrist - uten ekstra kostnader.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 18:07   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Må "slå et slag" for passkontoret på Stovner politistasjon også. Jeg var der på fredag for å få nytt pass til Poden. Vi gikk inn av dørene kl 11.35 og gikk ut igjen kl. 11.45 - bare det i seg selv er jo utrolig. "Sjokket" kom dagen etterpå da det nye passet allerede lå i postkassa vår .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.