|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Oslos nye ordfører ...
Signerer MinaX i sin helhet. Han slang dessverre bare med. Jeg angrer ikke, men han er virkelig en meget ubehagelig bivirkning. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg har ikke sett noen politikere kommentere utspillet hans ennå...
|
|
|
#23 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Oslos nye ordfører ...For en luring!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Det blir nok mange sånne utspill framover fra mannen med tomt blikk og sølvskje i munnen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Nei, jeg tenkte på dem som NOMINERTE ham. Friele-effekt lissom. Særlig. Jeg stemte også Høyre, og hadde gjort det igjen bare så det er sagt, men krysset alt jeg hadde av fingre for at nissen IKKE skulle havne i stolen. Kumulerte alt jeg kunne av andre både på den og andre lister osv.
|
|
|
|
#27 |
|
Fornøyd
|
Electronica! :roper:
|
|
|
#28 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Kanskje vi skulle utlyst en Fabian Stang-photoshop-konkurranse?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Protonterapeut
|
Det er det som er den reelle Friele-effekten. Idiotiske uttalelser i hytt og gevær.
|
|
|
#31 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Uten tomt blikk, sa du?
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Nei, det tror jeg ikke er nødvendig, gitt.
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Ærlig talt - er dere virkelig så lite mediekritiske at dere gikk på den der??
|
|
|
#37 |
|
I mål
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Neida, Polyanna, jeg har ikke gått på det, jeg skjønner jo godt hvilken setting det er tatt fra, men jeg fatter ikke at Stang enda ikke har skjønt at han må la være å si noe om øst og vest på den måten? Han ligger litt tynt an i utgangspunktet akkurat nå på den fronten og da bør han være ekstra forsiktig. Han sier selv han har blitt konfrontert med Sagene og Vinderen og har henvist til det. Idet han hører Sagene og Vinderen bør jo ca 1000 varselklokker ringe og han bør bare droppe å si noe om øst og vest i det hele tatt. Da får han heller si "Alle bør ta ansvar for eget liv, samme hvor de bor. Vi har gode muligheter for å bruke Marka når vi bor i Oslo, og flere bør benytte seg av det". Jeg fatter og begriper ikke at han klarer å si noe som inkluderer øst og vest i det hele tatt, sett i lys av kritikken han har fått. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg gleder meg litt, jeg, det kan jo bli riktig så mye artig å more seg over fra den kanten. Men jeg tror neppe han sitter i fire år.
|
|
|
#39 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Og så er det supernaivt å ikke kreve å lese gjennom intervjuet. Uansett. Selv min mann, som ikke er c-kjendis engang, fraviker ikke dette når han skal uttale seg i pressen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|