|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...
Joda er jo enig i det. Men det er jo ikke det at hun mener hun vet alt og vet best selv om hun mener at de kanskje kommer til å endre planer etter at barnet er født. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Jepp. Jeg får vel også legge til at jeg ikke gir uttrykk for hva jeg tenker. Jeg sitter ikke og himler med øynene, ler eller noe slikt. Dette er jo tanker jeg gjør meg i stillhet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Det var overhodet ikke ment på Monsoon (Grei og Klok Dame TM), men verstingene som alle har vært borti.
|
|
|
#4 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg himler heller ikke med øynene. Grunnen til at det er så komisk er jo fordi en kjenner seg igjen, jeg har jo svelget minst like mange kameler selv!
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe, ikke fra min kant ihvertfall. Tror vi er ganske på nett når det gjelder dette jeg.
|
|
|
#7 |
|
Helt konge
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Inagh: nydelig innlegg, helt på sin plass. Det er mange av oss som trenger å øke forståelsen for hvordan andre har det i sitt liv og i sin hverdag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|