|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne strikkeoppskrift på hel ulldress?
Får vi bilder av årets dress også? Det er to farger jeg vil ha på min dress nemlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Den i år er kjedelig - restedress i lyseblå og mørkeblå, men ellers samme modellen. Mest lyseblå men med mørkeblå stiklinger og striper nederst på armene, beina og på selve bærestykket. Har ikke bilder av den.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Jeg har strikkeren, jeg trenger bare mønsteret. Men den kraven på den dressen din var jo veldig fin, har dere bare diktet den også, eller finnes den på et mønster et sted? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvor finne strikkeoppskrift på hel ulldress?Hvis man går i butikken får man ihvertfall kjøpt nøstebarnoppskrifter uten garn. Mener de selger dem både enkeltvis og samlet (i en pose). Og så var det jo noen som nevnte en bok med nøstebarnoppskrifter? Kanskje de har den på biblioteket? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Nei, den er bare strikket etter mine krav. Denne kraven har knapper hele veien opp, så den blir liksom høyhalset når den er helt gjenknappet. Praktisk iom at skjerf er temmelig upopulært i barnehagen.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor finne strikkeoppskrift på hel ulldress?Dressen din var mye finere Bauche. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|