|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Forhold til foreldre?Jeg har et greit forhold til foreldrene mine, men jeg håper at jeg får et nærmere forhold til mine egne barn når de blir voksne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forhold til foreldre?
Slik tenker jeg også. At en mamma er venninne er for meg ingen hedersbetegnelse. Jeg er jo mye nærmere mamma enn venninne mine og det ville være trist om den nærheten hadde vært byttet i et venninneforhold. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Forhold til foreldre?Moren min snakker jeg minst mulig til, hun har blitt en bitter klump av selvmedlidenhet og alkohol etter at hun ble enke for seks år siden.
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Sv: Forhold til foreldre?Har et kjempegodt forhold til mine foreldre. Snakker med dem flere ganger i uka og elsker å stikke ned en tur til dem for å slarve å drikke kaffe. De har vær sin måte å være på og jeg er like glad i dem begge to for både gode og dårlige sider. Da pappa fikk hjerteinnfark så fikk vi faktisk bedre forhold en før, var en liten oppvekker det. Livet er uforutsigbart og man må ta godt vare på de dagene man har.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Jeg håper iallefall at min datter vil gjøre venninneting med meg når hun blir voksen. Jeg og mamma har reist til storbyer sammen, vi går kveldsturer, vi drikker vin sammen, ser en film og går på kino, kafé og en masse andre hyggelige ting som jeg også ville gjort med en venninne. I tillegg skravler vi ganske uavbrutt. Det er jo ikke slik at hun ikke er mammaen min selv om vi gjør ting sammen som jeg også gjør med venninner.
|
|
|
#7 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forhold til foreldre?Helt ok forhold. Har stefar, biologisk far og mamma.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|