|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Første jul i nytt hus + første jul bare oss 3 + en gås.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal også feire vår første jul hjemme. En eller annen gang må vi begynne uansett og i år er tiden inne! - Mamma og kjæresten skal feire sammen med oss. Skal bli fint og litt rart og være så få
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
Åh det blir sikkert kjempekoselig. Vi har hatt en julaften med bare meg og mannen, og en julaften med bare meg, mannen og ztjerna. Det har vært virkelig fine kvelder. Neste år håper jeg å feire jul med "bare" mannen og to barn :drømmer: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julaften hos svigers og det er alltid koselig. Så det blir oss 3 + svigermor og svigerfar.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal til mine foreldre i år. Mormoren min bor i en annen kant av landet og hun kommer for å feire jul hos mine foreldre annenhvert år, så vi har "timet" vår syklus med hennes besøk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|