|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Åh, det er touchy subject. Jeg aner ikke. Vi har tre alternativer, alle i Oslo. Svigermor, svigerfar eller hjemme hos oss selv. Hvis det blir hos oss så blir det kun oss tre. Jeg er bittelitt redd for at det kan ende opp med å bli en kjedelig tv-kveld. Samtidig så er det jo digg å slippe hele julegreia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år reiser vi hjem til mamma og pappa. Vi er annet hvert år hjemme alene hos oss selv, og annet hvert år hos mamma og pappa. Begge deler er like koslig.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Skal feire julen og julaften med sambo og sønn i Orlando,Florida! |
![]() |
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Jeg er vant til stor familiejul på min mors side - det meste vi har vært er 33 på julaften. Har feiret en jul med svigers, og det var for så vidt greit (selv om det ikke føltes som jul
![]() |
#8 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med mine 3 single og barnløse (og unge, forsåvidt) søsken. Besteforeldrene mine pleier å sirkulere, så jeg vet ikke hvor de skal være. Vi blir 8-12 på julaften, avhengig av hvor de havner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer hjemme hos oss selv. Det har vi gjort i en god del år allerede. Har ikke vært borte på julaften siden før vi fikk barn. Om vi får besøk eller ikke vet vi ikke helt ennå, men jeg tviler. Vi pleier å invitere svigers, men de pleier å dra til datteren sin i stedet. Og det er i grunnen helt greit. Jeg elsker å være hjemme på julaften. Bare oss fire. Masse god mat, rolig og fredelig - og vi gjør ting på vår måte og sånn som det passer oss. Gaveutdeling med ro og fred til å se på tingene man får, småspise litt godis mens man driver på. Uff, nå begynte jeg plutselig å glede meg til jul - og det er TO MÅNEDER igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Enten så feirer vi jul hos mamma å pappa eller så feirer vi det hos søstera mi
![]() |
#11 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år blir det nordnorsk jul hos mine foreldre. Gleder meg til snø og kulde (for det håper jeg inderlig, har aldri opplevd snøfri jul i nord). På kvelden kommer min farmor og farfar og feirer med oss. Tror barrna kommer til å storkose seg med beste- og oldeforeldre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|