|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Jeg at det er enklet og praktisk. Jeg har få overflødige ting, og det jeg har har gjerne rette linjer. Akkurat nå har jeg litt dilla på 70-tallsretro, men har det kun på detaljer slik at det er enkelt å skifte ut når jeg ikke vil mer. Ja, bortsett fra på arbeidsrommet der vi nå har tapetsert en vegg med kul tapet.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?
Jeg elsker også stilfull 70-tallsretro! Knalltøft. Psykedeliske bilder og en retrotapetsert vegg. Knall!
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken stil har du hjemme?En god blanding av ting jeg skulle ønske vi kunne bytte ut, ting jeg er veldig fornøyd med som ER byttet ut, litt arv, litt ikea, noe litt finere ting, ikke så mye dill og dall, mye leker, endel rot.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Vi har en lys, enkel og ganske praktisk leilighet. Siden vi har liten stue, har vi fokusert på å slippe inn mest mulig lys, og å holde det enkelt og rent. Noen møbler er hvite, noen er brunsorte. Små, personlige detaljer kan gjøre stor forandring i stua vår. En vegg er dekket av bokhyller. Greier oss ikke uten. Eikeparkett og lyse vegger. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?En form for minimalisme kanskje. Ikke riktig så stramt, men utstår ikke nips og stæsj som ikke har noen funksjon annet enn at det står i ei hylle. |
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?En blanding av mye rart, vil jeg si. De mange bøkene våre har fått en sentral plass, og det gir nok et litt rotete inntrykk. Vi liker - og har til en viss grad prøvd å følge - en minimalistisk stil, men den er langt fra rendyrket. Jeg er svak for sterke farger, og det bærer også interiøret preg av. Som basis har vi hvitmalt panel, eikegolv, og sterke innslag av mur og stål.
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Salg på ikea.. Men snart ny stue |
|
|
|
|
|
#8 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Tror ikke man kan snakke om stil for så bevisst er jeg ikke. Jeg tenker mest på om jeg liker ting eller ikk og ikke hvilken stil det er. Jeg liker at det er varmt, personlig og innbydende og at det ser ut som det er et hjem og ikke et utstillingsrom. Er ikke glad i stramme, harde linjer, men heller ikke overfylte og rotete rom fulle av nips.
|
|
|
#9 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Jeg tror leiligheten vår omtrent 70-80 % av tiden er gjennomført narko-trygdebolig-stil. Vi har det til tider så rotete at rusa innbruddstyver sikkert hadde lagt seg ned for å sove fordi de trodde de var hjemme. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken stil har du hjemme?