Sv: Leieboer og røyking
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Hvis absolutt ALL røyken siver opp til dere og til og med TERRASSEN stinker røyk hver dag, da tror jeg at jeg hadde FLYTTET. 
Det er innglasset terrasse, ikke vanlig. Det er ikke bare å flytte heller. Vi er faktisk på jakt etter ny bolig pga. dette og andre ting, men har ikke råd. Vi kan selge for rundt 2 mill her, men finner ingenting annet til den prisen (maks 1,7 - 1,8 pga. omkostninger osv), så det går ikke nå. Må vente til vi får litt mer penger på pluss-siden. Men dette blir jo litt avsporing. 
Egentlig er det totalt forbi min fatteevne at noen velger å røyke inne. Vi måtte nettopp totalrenovere mormors leilighet fordi den skal selges. ALT stinket røyk, alt inventaret, alle bøkene, til og med en uåpnet kjøkkenmaskin jeg fikk. Måtte vaske alle delene i oppvaskmaskinen 4 ganger før lukten var nesten borte, og det lukter enda litt røyk når jeg bruker den. Denne var altså pakkket inn i esken sin + plast! Gulvteppene måtte rives opp og kastes, tapetet måtte rives ned pga. lukten, alt var gult og jævlig. Hvorfor gidder noen å røyke inne?