Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du hjemme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 12:40   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg tror nok min egentlige stil er «bøker overalt».

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:47   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt ramlete egentlig - forsøker å kjøpe med bilder etc når vi er ut på reiser, slik at huset skal være en "minnebok" for hva vi har gjort. Slik blir det mye surr av. Masse planter, store bilder og akk så mye rot. *kronisk* I tillegg har jeg studert lenge og har altfor mange bøker - gutten har lekene sine i kurver i hyllene, men de står stort sett rundt omking..

Om man legger godviljen til kan det nok defineres som hjemmekoselig - men det preges helt klart av at de som bor der ikke lever og ånder for interiør akkurat...

Hadde andre lagt inn bilder, skulle jeg gjerne ha gjort det jeg også. *grei sånn* Men som sagt: ikke mye å se for å bli inspirert akkurat...

Vi har går vegger - det liker jeg godt...

Gammel 26-10-07, 12:52   #3
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Vi har et hus som nærmer seg 300 år og jeg synes minimalismen er fin her. Har beholdt noen gamle elementer; en laftet vegg i stua, nivåforskjeller i stua, en gammel kiste fra 1797 og den lave takøyden. Synes det funker bra sammen med vår stil.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:54   #4
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg kan godt legge inn litt bilder etterpå .. men først må jeg ta fredagsvasken ser ikke ut her

Bor forresten i et hus fra 1911 koselig ,gammlet å hvitt

Gammel 26-10-07, 12:52   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror nok min egentlige stil er «bøker overalt».

Sånn sett er vi ganske stilrene, vi også.

Jeg kunne godt lagt inn bilder, men tror kanskje de fleste ville oppfatte dem som skrekkeksempler, og det var vel ikke egentlig det som var poenget med tråden?

Gammel 26-10-07, 12:55   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Stil? Rot og rester, er det noe som heter det?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:57   #7
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Her ser dere veggen i stua vår. Det var opprinnelig en yttervegg og den er nesten 300 år gammel.

Sist redigert av Ekkir : 30-10-07 kl 08:52.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.