|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Jeg tror nok min egentlige stil er «bøker overalt».
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Litt ramlete egentlig - forsøker å kjøpe med bilder etc når vi er ut på reiser, slik at huset skal være en "minnebok" for hva vi har gjort. Slik blir det mye surr av. Masse planter, store bilder og akk så mye rot. *kronisk* I tillegg har jeg studert lenge og har altfor mange bøker - gutten har lekene sine i kurver i hyllene, men de står stort sett rundt omking..
|
|
|
#3 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Vi har et hus som nærmer seg 300 år og jeg synes minimalismen er fin her. Har beholdt noen gamle elementer; en laftet vegg i stua, nivåforskjeller i stua, en gammel kiste fra 1797 og den lave takøyden. Synes det funker bra sammen med vår stil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?
Sånn sett er vi ganske stilrene, vi også.
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Stil? Rot og rester, er det noe som heter det?
|
|
|
#7 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Her ser dere veggen i stua vår. Det var opprinnelig en yttervegg og den er nesten 300 år gammel. Sist redigert av Ekkir : 30-10-07 kl 08:52. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|