Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Turkis søm

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-07, 12:47   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turkis søm

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Det er ikke umulig at sekretæren vår syr heller, men picture this: Anda, i G-streng og sorte nylonknestrømper stående og vente mens hun syr... Jeg prøver til og med å spare Andamannen for synet av meg i det antrekket der.

...Og i det øyeblikket kommer sjefen inn, og Anda og sekretæren må forklare at "dette er ikke hva det ser ut som!"...

Gammel 29-10-07, 16:35   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

...Og i det øyeblikket kommer sjefen inn, og Anda og sekretæren må forklare at "dette er ikke hva det ser ut som!"...

Og det er da man legger til at den unge, vakre sekretæren er kjønnskvotert inn... og heter Jens.

Gammel 29-10-07, 21:05   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Og det er da man legger til at den unge, vakre sekretæren er kjønnskvotert inn... og heter Jens.

Hmh, fristelsen ble litt større med en ung, vakker mannlig sekretær enn hun vi har nå. Riktignok er hun både utrolig flink og hyggelig, men likevel.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:11   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nå kom jeg plutselig på en historie fra den gamle jobben mi: Jeg skulle holde et kurs på den andre siden av landet, og akkurat fem minutter før folk kom, bøyde jeg meg, og buksen revnet i sømmen, fra skrittet og helt opp til linningen! Takk og lov for at jeg skulle være borte i to dager og hadde en annen drakt i kofferten. Jeg har hatt mareritt mange ganger etterpå om at det samme skjedde uka før, da jeg var på dagsreise i den samme drakten og ikke hadde med meg et ekstra klesskift.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.