|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere juletreet?21-22.desember. 21. når julaften er på en hverdag. Nå er det jo helg før julaften, så i år blir treet pyntet 22. Den 23. skal vi skikkert bort på førjulsselskap også, så den dagen er god å ha til bare kos. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere juletreet?
Her går treet ut 1. januar. Da er jula over for mitt vedkommende |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere juletreet?Lille julaften.
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Når pynter dere juletreet?Jeg tipper jeg pynter det 21. desember, hvis jeg orker. Jeg vil være helt ferdig med alt lille julaften, for da skal vi, som Anda, kun drikke champagne og spise noe godt (foie gras var egentlig en god idé), samt se på julefilm. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere juletreet?Jeg er vokst opp med å legge meg lille julaften og våkne til julepyntet hus julaften. Snek meg opp midt på natten for å se på juletreet. Helt magisk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Når pynter dere juletreet?Vanligvis lille julaften, men i år skal vi reise bort så da blir det nok før. Også har jeg tenkt på å flytte tradisjonen noen dager frem siden jeg alltid vil kaste ut treet 1. nyttårsdag. Koser meg mest med jula i adventa og i romjulen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når pynter dere juletreet?Juletreet er det siste som blir pyntet hos oss. Det skjer på ettermiddagen lille julaften før barne-tv. Etterpå ser vi barne-tv sammen og spiser grøt
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når pynter dere juletreet?I år blir det nok pyntet 21 eller 22. VI skal være hjemme for første gang i år, så da må vi få jula i hus raskt - jeg fjerner den relativt raskt etter jul jeg da...
|
|
|
#10 |
|
--
|
Sv: Når pynter dere juletreet?Jeg vet jammen meg ikke om vi skal ha juletre. Det er et eller annet med det juletreet som gjør at mannen og jeg ender opp med å krangle, så vi har hatt noen års pause (fra juletreet vel og merke |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bree
![]() ![]() |
Krangler om juletreet? Syns jeg ser dere |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
--
|
Det er vel egentlig jeg som krangler, og mannen gjør så godt han kan. Jeg blir ikke fornøyd, og det blir aldri som jeg har tenkt meg. Men når jeg tenker meg om hadde vi juletre for 2 år siden og det gikk faktisk bra. Kan jo hende vi er heldige i år også |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Når pynter dere juletreet?Lille julaften, seint på kvelden etter at ungene har lagt seg. Da får mor utfolde seg fritt. De får pynte sine egne trær når de blir voksne.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg må beskjemmet innrømme at jeg er enig. Jeg liker å pynte treet på min måte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|