Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg, kjøpt ny sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 15:07   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg, kjøpt ny sofa

Eg har i dag kjøpt denne sofaen (den er litt mørkare enn på bilde):

Blir den feil i samme rom som dette?, ei venninne meinte det blei heilt feil men syns det var fint og stilig eg .

Gammel 01-11-07, 15:15   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg, kjøpt ny sofa

For meg blir det to litt forskjellige stiler, men det kan helt sikkert bli fint likevel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 15:18   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

For meg blir det to litt forskjellige stiler, men det kan helt sikkert bli fint likevel.

Hmmm, skal ha det svarte og burde kanskje bytte sofa da. Men den var så stilig når eg såg og prøvde den. Hmm. Tenke. Tenke.

Gammel 01-11-07, 15:18   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det blir ikke feil i det hele tatt. Tror det blir fint.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 15:20   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Kikka på denne og men syns det blir veldig hardt med svart men passer kanskje bedre....

Gammel 01-11-07, 15:21   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, det blir ikke feil i det hele tatt. Tror det blir fint.

Å takk, blir å gruble i kveld
Den er ikkje så lys og "rein" som på bilde.

Gammel 01-11-07, 15:22   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror også det blir fint. Jeg ser ingen problem med å mikse stiler så lenge det ikke er total kræsj. Og det ble det ikke her.
Sofaen er såpass stilren at den vil løfte stua litt, og skape balanse til skapene som er i en tyngre stil.

Gammel 01-11-07, 15:23   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes ikke du skal ta den skinnsaken.

Gammel 01-11-07, 15:24   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Tusen takk malena, nei er jo ikkje total kræsj. Og eg vil ikkje ha stue tatt fra eit blad heller

Gammel 01-11-07, 15:24   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 15:24   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg synes ikke du skal ta den skinnsaken.

Nei er ikkje så veldig gira på den

Gammel 01-11-07, 15:43   #12
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kikka på denne og men syns det blir veldig hardt med svart men passer kanskje bedre....

Jeg synes det blir altfor hardt med sort sofa også. Synes den første sofaen kombinert med de sorte møblene blir flott.

Gammel 01-11-07, 15:44   #13
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg tror også det blir fint. Jeg ser ingen problem med å mikse stiler så lenge det ikke er total kræsj. Og det ble det ikke her.
Sofaen er såpass stilren at den vil løfte stua litt, og skape balanse til skapene som er i en tyngre stil.

Der sa du det.

Gammel 01-11-07, 15:48   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den første sofaen blir fin til de andre møblene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 16:02   #15
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir helt toppers sammen!! Tror det blir litt hardt med skinnsofa`n men den var fin den også.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 16:24   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Da jeg så det øverste bildet med den grå sofaen og de sorte tremøblene, tenkte jeg umiddelbart ,GUD så lekkert!!!

Siden sofaen er såpass ren og pen i stilen, er det bare fint å mikse de to stilartene

Husker i hodet etter bilder nogenlunde hvordan TV stuen ser ut (for det er der du skal ha dette) og dette kommer til å bli kjempefint.

Blir som de andre sier, litt hardt med skinnsoafen
Gå for den andre du!!

Gammel 01-11-07, 16:44   #17
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Tusen takk Angelique, fekk ikkje prikke deg.

Det er i den ytterste stua me skal ha dette. Skjenk og vitrine på langvegg og sofaen i krok med glas på eine veggen.
Finn ikkje bildene i farten

Gammel 04-11-07, 14:15   #18
*PuFF*
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
*PuFF* har et hav av muligheter foran seg
Standard

trur det kommer til å bli fint jeg!
kjempe fin sofa!

*PuFF* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 14:36   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

men syns det var fint og stilig eg .

Da skal du gå for det.

Gammel 04-11-07, 20:15   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Det er absolutt ikke feil, tvert i mot veldig, veldig riktig!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.