Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En helt alminnelig norsk kvinne...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 15:03   #1
TBM
Passiv

Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Det som ikke er gjennomsnittlig med Trine Grung er vel at hun jevnlig i over 15 år har jobbet for å få være med på Oprah-showet! Det synes jeg det står respekt av.

Ellers - det er nå en god del mennesker i Norge som er profilert i media, som har en profilert jobb, og som har en kjent mann. Det fratar jo ikke disse menneskene til å uttale seg om sitt vanlige liv?

Nei, jeg håper vi ser mer av denne dama - hun har virkelig klart å balansere sin egen karriere i forhold til rollen som mor og det faktum at hun har en mann som jobber også. (Det virker vel forøvrig som om det er hun som er mest i vinden nå, etter at familien i så mange år har prioritert mannen. Må være fint å ha et forhold hvor man har den type respekt for hverandre?)

Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 17:20   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

hun har virkelig klart å balansere sin egen karriere i forhold til rollen som mor og det faktum at hun har en mann som jobber også. .

Akkurat DET er vel ikke så unikt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 11:02   #3
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Elin - fikk du sett det???

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:18   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Elin - fikk du sett det???

Ja, med halvt øre for jeg hadde to hollandske venninner på besøk og da ble 3 ting på en gang: hollandsk, engelsk og tenking på norsk, og det går ikke

Men hun klarte seg bra! Svarte bra og hun har jo tv-tekke da. Hun bør vel kanskje finslipe engelsken sin før neste opptreden på engelskspråklig tv, men alt i alt synes jeg vi absolutt kan si at hun representerte en alminnelig norsk kvinne ja

Gammel 01-02-07, 00:00   #5
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Programmet ble sendt første gang 23.oktober 2006, jeg så det.

Gammel 01-02-07, 00:11   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gi nå dama litt slækk. Jeg har riktignok ikke sett programmet, men jeg kan fint forestille meg at man sier litt feil eller ikke er helt oppdatert på alt i en slik situasjon. Samme hvor vant man er til å være på norsk TV i et program med mange takes.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 00:28   #7
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Gi nå dama litt slækk. Jeg har riktignok ikke sett programmet, men jeg kan fint forestille meg at man sier litt feil eller ikke er helt oppdatert på alt i en slik situasjon. Samme hvor vant man er til å være på norsk TV i et program med mange takes.

Enig! og det kan hende at hun stokket kortene litt med hensyn til oversettelse av hhv kontantstøtte og barnetrygd, og velger vi å tro at hun har tenkt på barnetrygden så er ikke $100 fryktelig langt unna sannheten.
Forøvrig synes jeg hun gjorde det veldig greit i programmet jeg. All ære til Trine, og jeg tviler på at det hadde blitt sååååå mye bedre om noen annen hadde stilt opp.

Gammel 01-02-07, 00:12   #8
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søren klype! Jeg glemte hele sendingen idag... var så opptatt med å amme barnet og komme gjennom kveldstellet til de to eldste. Har prøvd å finne tv-programmet for imorgen for å se om det kommer i reprise.

Kanskje jeg bare skulle sjekke ut på tv3.no?

Gammel 01-02-07, 00:45   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Søren klype! Jeg glemte hele sendingen idag... var så opptatt med å amme barnet og komme gjennom kveldstellet til de to eldste. Har prøvd å finne tv-programmet for imorgen for å se om det kommer i reprise.

Kanskje jeg bare skulle sjekke ut på tv3.no?

Står på TV3 at Oprah kl 14.10 på hverdagene kommer til å være reprise av sendinga kl 19 dagen før - så da kommer det vel igjen i morra.

Gammel 01-02-07, 09:13   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Er han en fjott? Jeg som alltid har hatt et godt inntrykk av ham.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:17   #11
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Er han en fjott? Jeg som alltid har hatt et godt inntrykk av ham.

Jeg synes ikke han er en fjott... men noen nevnte han med den betegnelsen..derfor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.