|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!That's a no-no. Jeg har mobilen med, på lysløs, og gjemt nede i veska i tilfelle det tikker inn en eller annen krisemelding ang. barna eller morfar. : alltid beredt : |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!
Ja jeg vet de gjør det i de tre nederste salene (6,7,8), men gjelder det for de oppe også? Og det er vel bare fordi de ligger i en "kjeller", at det ikke finnes signaler der? Uansett er det jo genialt, jeg kom ikke på det. Sandnes kino er jo 3048394 ganger bedre enn Stavanger, så jeg går aldri der, men det skal jeg jammen revurdere fra nå av!
|
|
|
#4 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Det er en uting!!
|
|
|
#5 |
|
Javel
|
Jeg opplevde det sist i sal 5 og den er jo over jorden. Egentlig en bra ide, men jeg synes jo det er litt greitt om f.eks barnevakten kan nå oss om det skulle være krise. Men men folk klarte sikkert å gå på kino og ha barnevakt før mobiltelefonens tid også.
|
|
|
|
#6 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg blir direkte arg av mobiltelefoner og folk som skravler under filmen. Da jeg skulle se den siste Harry Potter var det fullt av ungdom som både tastet og snakket i telefonen og med hverandre. Jeg har lært og går nå på den siste forestillingen. Men det må da være fullstendig unødvendig å holde på slik. Egentlig burde de kastes ut av kinosalen om de er så opptatt med telefonen at de ikke har tid til å se på filmen... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg svarer på meldinger mens jeg er på kino. De fleste gangene jeg har vært på kino har vært i forbindelse med jobb og da er det som regel jenteungen som sender melding. Da svarer jeg.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Enig.. Ofte bøyer jeg meg ned i veska for å unngå lysglimt for andre. Men jeg overmåte opptatt av å vise hensyn til andre.
|
|
|
#11 |
|
...
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Hva med en portable phone jammer?
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Uff ja, det er så irriterende!
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!For noen år tilbake var vi en gjeng som var på teater, vi så på Mysteriet Myrna Vep.
|
|
|
#14 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Noe så irriterendes.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg har alltid telefonen på lydløs når jeg er på kino, men sjekker en par ganger underveis om det har kommet meldinger (hvis vi har barnevakt, da). Det gjøres stort sett diskre i vesken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Sovne til ringenes herre har jeg heller ingen problemer med.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|