|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg har aldri rødprikket, ser overhode ikke noen grunn til det. Jeg trodde hele poenget med et forum var diskusjoner så når folk rødprikker fordi de er uenige i selve saken så beviser jo bare det at man ikke har aksept for andre meninger en de man har selv, tragisk! Når det er sagt bryr jeg meg overhode ikke om røde prikker og sender som regel en grønn tilbake og takker så mye for det konstruktive bidraget med tekst som "jeg er ikke enig" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Signerer Lisa. Det er jo meningen at man skal diskutere.
|
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg rødprikker når jeg får rødprikketrangen over meg. Da rammer jeg hardt og nådeløst og rødt.:muahaha:
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Du, altså.
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Pass dere! Dere stiller dere lagelig til for hugg dersom prikketrangen skulle komme snikende.
|
|
|
|
#8 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Må bare få sagt at jeg ikke får panikk fordi om jeg får en rød prikk
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Jeg rødprikker ikke for å få folk til å slutte å diskutere. Jeg oppfatter ikke prikkene, verken røde eller grønne, som et forsøk på å stoppe en diskusjon, det er ganske enkelt en tilbakemelding på det man skriver. Jeg liker diskusjoner uten for mye avsporing, så prikkene hjelper å holde diskusjonen on track. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Jeg har rødprikket noen få ganger. Ikke pga at noen er uenig med meg, men når språkbruken blir stygg som ved å kalle andre for idioter, tullinger osv. Jeg syns ikke det hører hjemme i en diskusjon, men jeg får heller velge din strategi. Kun grønnprikking |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg rødprikker ikke ofte. Jeg prøver å få frem det jeg vil i tråden, så da er det ikke så mye vits i å rødprikke. For meg er en rødprikk "siste skanse" for å si det slik, da har jeg gitt opp å diskutere - og for mitt vedkommende er det en ganske høy terskel. Det hadde kanskje vært anderledes på et annet forum, men jeg tror egentlig ikke det.
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Jeg vet. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, rødprikking |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|