|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg kjøper ikke så mye merkeklær; men hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok heller kjøpt færre og litt dyrere klær. I hvert fall basisplaggene. Typiske moteplagg kjøpes rimelig.
|
|
|
#2 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Tja, jeg og mannen tjener nok bra, spesielt han, men vi har høye lån og har kontinuerlig dyr oppussing på gang og oppgradering av møbler.
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
På 90% av mine virkelig designklær,står det kun hvilken designer det er inni plagget
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
I know, tenkte meg på de som føler et påtrengende behov for å fortelle om hvilke merker de til enhver tid kjøper kun for å flashe det, slik som en bekjent som har Dior-klær og absolutt alt av Reima etc til ungene, og tror andre blir innmarri glad for å arve det selv om tøyet er helt utbrukt og jævli.
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Tja, si det. Det er vel en prioritering det som mye annet. Hva man liker å bruke penger på til seg selv kanskje?
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg kjøper klær når vi er på ferie eller på jobbreiser. Jeg reiser til utlandet hver uke i jobb og vi har ferie i utlandet på sommeren og som regel også noen langhelger. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|