Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Avviser ikke dødsstraff for homofile

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 23:29   #19
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avviser ikke dødsstraff for homofile

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg er ikke inponert over avstandstagenden hans. Han sier "som norsk muslim" tar jeg naturligvis avstand fra...

Sånn som jeg forstår det; er rettroende muslimer pålagt å følge lover og regler i det landet de er i; ergo er norske muslimer forpliktet til å ta avstand fra vold og forfølgelse av mennesker basert på deres tro... osv, fordi det er loven i Norge.
Men hva om det hadde vært lov?

Jeg gidder ikke svare på "hva om det var lov"-type spørsmål, men muslimer, rettroende eller ikke, er pliktige til å overholde norske lover, så lenge de ikke bryter med noe som er pålagt oss som muslimer, altså som er obligatorisk.

Det er meg bekjent ingenting som er obligatorisk for oss muslimer, som er forbudt i Norge. Noen ting kan være problematiske, ja, men ikke forbudt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.