Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 19:21   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Nå skal det vel i ærlighetens navn at dyre merker ikke alltid er synonymt med bra kvalitet heller....
Jeg må si at H%M er av svært god kvalitet i forhold til den prisen man betaler. De er helt i tet hva gjelder trender og er alltid først ute når noe "nytt" kommer.

Jeg kombinerer dyrt, billig og bruker gjerne H%M sammen med merkeklær.

Forøvrig kjøpte jeg en Filippa K t-skjorte da jeg var i Norge nå for en måned siden... (vanlig hvit) den er av elendig kvalitet og er allerede så stygg at den brukes kun til trening og strand. Den er ikke av det dyreste merket man kan kjøpe, men kvaliteten står absolutt ikke i samsvar med prisen, og det er ikke første gangen jeg har kjøpt elendig kvalitet fra Filippa K. Så henne er jeg ferdig med....

Vesker, solbriller og klokker kjøper jeg alltid dyre merker. Det har vel med at jeg liker skinn og ikke plastikk og at jeg synes merkekopier er noe av det mest harry som finnes.

Gammel 22-10-06, 19:44   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Forøvrig kjøpte jeg en Filippa K t-skjorte da jeg var i Norge nå for en måned siden... (vanlig hvit) den er av elendig kvalitet og er allerede så stygg at den brukes kun til trening og strand. Den er ikke av det dyreste merket man kan kjøpe, men kvaliteten står absolutt ikke i samsvar med prisen, og det er ikke første gangen jeg har kjøpt elendig kvalitet fra Filippa K. Så henne er jeg ferdig med....

Jeg har en svart Filippa K bomulls-strikkejakke som er 9 år gammel, masse brukt og fortsatt fin.
Jeg farget den for et par år siden, fordi svartfargen hadde bleknet litt med årene, stoffet og fasongen har holdt seg superbra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:54   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kombinerer dyrt, billig og bruker gjerne H%M sammen med merkeklær.

Sånn er det her også.

Jeg har samme erfaring! Etter et par kjøp som virkelig ikke var verdt pengene på slutten av nittitallet har jeg aldri satt mine ben i de butikkene igjen.

Ang. råd tror jeg det er snakk om prioriteringer. Når jeg jobbet hadde vi en temmelig høy samlet inntekt og jeg ble ofte forundret over hva folk med mindre inntekt enn oss hadde råd til. Men det var jo egentlig bare utslag av forskjellige prioriteringer. Sambo og jeg har alltid likt å reise, vi har kjøpt endel vintage møbler (både billig og dyrt), mye bøker, film og musikk. Vi har aldri prioritert f. eks. bil, hus og merkeklær slik som endel andre.
Noen syns våre prioriteringer er høl i hue, akkurat som vi igjen ikke alltid forstår andres.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

...eller bootlegs fra 70-tallet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:59   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ang. råd tror jeg det er snakk om prioriteringer.

Den der er jeg drittlei av å høre. Det er ikke alltid sånn. For en del mennesker så er det ikke snakk om prioriteringer.

Særlig hører jeg den når det er snakk om ting som foreldre til elever skal sponse i skolen. Det finns faktisk mennesker som ikke kan prioritere selvfølgeligheter som det er for noen. For noen mennesker er det luksus..... men det er egentlig en annen diskusjon

Sist redigert av Jessica : 22-10-06 kl 21:08.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:37   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Den der er jeg drittlei av å høre. Det er ikke alltid sånn. For en del mennesker så er det ikke snakk om prioriteringer.

Nå tror jeg du misforsto meg. Jeg mente ikke at "alle" kan ha råd til dyre reiser eller dyre klær bare man prioriterer. Jeg vet at mange ikke har råd til noen av delene. Det jeg mente var et svar til hovedinnlegger som lurer på hvordan folk har råd til dyre merkeklær, og i det tilfellet mener jeg at det er oftest snakk om prioriteringer. Noen prioriterer klær, andre prioriterer reiser f. eks. Det er jo allerede snakk om dem som tar seg råd til merkeklær, ikke dem som bare har til det nødvendigste.

Gammel 22-10-06, 21:50   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå tror jeg du misforsto meg. Jeg mente ikke at "alle" kan ha råd til dyre reiser eller dyre klær bare man prioriterer. Jeg vet at mange ikke har råd til noen av delene. Det jeg mente var et svar til hovedinnlegger som lurer på hvordan folk har råd til dyre merkeklær, og i det tilfellet mener jeg at det er oftest snakk om prioriteringer. Noen prioriterer klær, andre prioriterer reiser f. eks. Det er jo allerede snakk om dem som tar seg råd til merkeklær, ikke dem som bare har til det nødvendigste.

OK beklager. Det er bare en uttalelse jeg har møtt så mange ganger og den provoserer meg voldsomt. Når den blir brukt er den ofte sagt på en nedlatende måte.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:56   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

OK beklager. Det er bare en uttalelse jeg har møtt så mange ganger og den provoserer meg voldsomt. Når den blir brukt er den ofte sagt på en nedlatende måte.

Det skjønner jeg. Det var ikke ment slik at man kan ha råd bare man prioriterer. Jeg mente kun når man tok seg/har råd i utgangspunktet. Jeg har full respekt for at folk ikke har råd til å prioritere mer enn det absolutt nødvendigste. Jeg har erfaring med det selv også.

Gammel 22-10-06, 21:16   #8
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jeg er forøvrig helt på linje med Miss Norway og Glitterchick, om at det handler om prioriteringer. Selv om jeg ser at Jessica er uenig her (kan jo kanskje være enig i at det ikke er så lett å prioritere når man har fryktelig dårlig råd, og må ta hensyn til barn)

Noen prioriterer hus, andre bil, noen reiser, noen opplevelser, og noen klær osv. Disse prioriteringen blir jo veldig individuelt for hver person/familie. Gudsjelov - tenk så kjedlig om alle hadde prioritert likt?

Selv har jeg priortert oppussing de siste årene, og brukte feks over 7500 av sparepengene mine på en lampe (bare måtte ha den ) for noen uker siden... og det er jo minst 3 ganger mer enn jeg noen gang har betalt for ett plag eller stæsj (vesker og slikt). Mange syns vel jeg er gal som prioriterer å bruke så mye penger på en lampe

Sist redigert av Mica : 22-10-06 kl 21:23.
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:33   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i praksis ikke så mye valg: mine klær er forholdsvis dyre.

Siden jeg bruker str. 46, finner jeg ikke klær som passer i vanlige motebutikker og er henvist til å kjøpe klær enten i "stor mote"-avdelingene på H&M eller tilsvarende, eller jeg kan handle kvalitetsklær i "damebutikker". Jeg synes snittet og designet på "stor mote"-klærne til H&M og tilsvarende passer meg veldig dårlig, så i min verden koster en bukse aldri mindre enn 8-900 kroner, med mindre den er på salg.

Til gjengjeld kjøper jeg veldig få plagg, og jeg er bevisst på hva jeg kjøper. De fleste klesplaggene mine kan brukes om hverandre, og mange av klærne mine har jeg hatt i årevis. Det er sjelden jeg kommer hjem med et klesplagg som blir liggnde i skapet.

Totalt sett tror jeg ikke jeg bruker mer enn det som er normalt på klær, selv om hvert enkelt plagg koster mer enn hva de billigste klrne på markedet koster. Jeg synes for eksempel ikke det er galskap å legge 3000 kroner i en drakt, når jeg har brukt den så godt som hver uke i fire år og den fortsatt ser ny ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:01   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vesker, solbriller og klokker kjøper jeg alltid dyre merker. Det har vel med at jeg liker skinn og ikke plastikk og at jeg synes merkekopier er noe av det mest harry som finnes.

Hehe, du mener vel ikke f.eks en slik limegrønn fake D&G veske med initialene over hele veska…som jeg fikk i bursdagsgave av noen i familien på Hellastur i fjor…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:04   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hehe, du mener vel ikke f.eks en slik limegrønn fake D&G veske med initialene over hele veska…som jeg fikk i bursdagsgave av noen i familien på Hellastur i fjor…

Eh...ja, for eksempel sånne ja...

Gammel 22-10-06, 21:07   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Eh...ja, for eksempel sånne ja...

du kan si den ble litt skapfyll. Men sånn i prinsippet matchet det antrekk jeg hadde

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:01   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Som flittig kjøper av Angelique's ting føler jeg meg nesten forpliktet til å kommentere her.

Jeg har alltid vært enten fattig, småfeit, hjemmegående (regner hovedoppgaveskrivning under det), eller bosatt steder hvor det ikke var særlig mye poeng i at gå i fancy klær. I en årrekke var jeg katteopdrætter med masse kattehår overalt omkring meg. Så da kjøpte jeg billige til halvdyre klær, stort sett alltid på salg. Hvis vi overhodet hadde penge, gikk disse til noe annet.

Nå er jeg i en livsfase hvor Mr. Dib og jeg er etablerte og jeg har jobb i samsvar med min utdanning. Det er overskudd på felleskontoen ! Mitt jobb innebærer også, at jeg blir "sett på" veldig mye. Ikke mindst har jeg igjennem flittig træning og kontroll med kostholdet klart, at få min gamle pæne kroppsfason fra 20-årene tilbake.

Så nå skal det være ! Jeg kan fortsatt godt kjøpe meg klær på H&M og Lindex (ikke KappAhl - bleh !) men jeg ser da klar forskjel sammenlignet med merker som Benetton, Gant, Sass&Bide, Polo, Marc Jacobs, Diesel, etc. Det er både forskjel på materialenes kvalitet, finish, design og detaljer. Mange merker representerer også en vis stil for meg: Gant er preppy, Benetton fargerik, Marc Jacobs har fine detaljer, Sass&Bide uovertruffen passform og originalitet.

Siden jeg er halv nederlandsk og derfor litt nærig kjøper jeg mesteparten av mine klær på salg eller internettet. Nogle gange ser jeg ting som jeg bare må ha, og da kjøper jeg dem til full pris. Det er også blitt til mange kjøp inne på NM. Ingen av mine kjøp har grusomme konsekvenser for familien. De ting (klær, støvletter og vesker) som jeg har kjøpt av Angelique har jeg stort sett alltid syntes var veldig bra kjøp til den pris jeg har betalt. Om hun har skaffet seg disse til sterkt redusert pris bryr jeg meg ikke om - JEG har ikke tilgang til disse rabatter - og ellers var JEG ikke i butikken dengang tingene var på salg - så JEG ville ha betalt full klaff om jeg i det hele tatt hadde funnet tingene der.

Fra et økologisk synspunkt kan jeg ikke se, at noen kan ha noe imot at klær blir gjenbrukt isted for å havne på søppeldyngen. Det er etterhvert et voksende problem, at klær er blitt så billige at folk kjøper masse, bruker det litt, og så kaster det igjen.

Så hvordan jeg har råd til alle merkeklærne ? Triks og fifs, og det at Mr. Dib og jeg efter mange års slitt er kommet "i havn".

Sist redigert av Muad'Dib : 22-10-06 kl 22:24.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 23:40   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kjøpe ikkje dyre ting eg, for eg vil ha mange Er det berre eg som får kick av å rive bort lappar og ta på en ny ting?

Med unntak av den nydelig TrineMette-kjolen min, Rett og Slett-settet som eg dødelig ønskar meg og OddMolly-jakka eg kunne drept for, er det lite interessant med dyre klær.

Basisklær er forresten et begrep eg ikkje kjenne igjen. Kanskje utenom olabukser

Gammel 23-10-06, 16:08   #15
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er etterhvert et voksende problem, at klær er blitt så billige at folk kjøper masse, bruker det litt, og så kaster det igjen.

Må dessverre si at jeg føler meg veldig truffet her. Når det gjelder bukser, gensere, topper o.l. så kjøper stort sett masse billige klær fra kjedebutikker, og kaster de innen ett år når jeg er lei de. Har sett at det ikke er noen vits for meg å kjøpe bukser og gensere til flere tusen kr stk da jeg går like fort lei av disse. Jeg har ikke en klassisk klesstil i utgangspunktet, og klærne jeg kjøper går fort av moten.

Når det gjelder jakker, kåper, og annet yttertøy så kjøper jeg skikkelig kvalitet, og bruker det lenge. Jeg stusser foreks. ikke på å bruke 4500 kr på en skikkelig skijakke som jeg kan ha i flere år.

Gammel 26-10-06, 20:23   #16
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fra et økologisk synspunkt kan jeg ikke se, at noen kan ha noe imot at klær blir gjenbrukt isted for å havne på søppeldyngen. Det er etterhvert et voksende problem, at klær er blitt så billige at folk kjøper masse, bruker det litt, og så kaster det igjen.

Akkurat den kjøper jeg ikke. Jeg har ikke sett noe som tilsier at de som tar seg råd til dyre klær kjøper mindre klær alt i alt enn de som handler på H&M. De som kjøper dyre klær pleier nemlig også å kjøpe klær på H&M i tillegg, eller de har såpass med penger at de handler utelukkende dyre klær. Alt i alt tror jeg ikke de eier færre klær enn de som handler billigere klær.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:28   #17
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke folk få lov til å bruke pengene sine på det de vil uten at folk skal bli kvalme av det?

Jeg synes det er morsomt å lese og se hva andre har kjøpt. Jeg har slett ikke råd til alt, og iallefall ikke til de dyreste merkeklærne, men det betyr ikke at jeg ikke unner andre det. Skulle gjerne gone crazy og shoppet med livet som innsats. I stedet for kjøper jeg stortsett billig, men blander med litt dyrere hvis økonomien tillater det.

Gammel 30-10-06, 11:11   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Akkurat den kjøper jeg ikke. Jeg har ikke sett noe som tilsier at de som tar seg råd til dyre klær kjøper mindre klær alt i alt enn de som handler på H&M. De som kjøper dyre klær pleier nemlig også å kjøpe klær på H&M i tillegg, eller de har såpass med penger at de handler utelukkende dyre klær. Alt i alt tror jeg ikke de eier færre klær enn de som handler billigere klær.

Det er jeg enig med deg i!

De som handler dyrt og design, handler jo nye klær når årets mote kommer uansett..
Så jeg tror ikke min "billig" garderobe () er noe særlig større enn de som bruker mer penger på klær.

Jeg har jo LYST på mye jeg og..
Feks støvler av Ilse Jakobsen.. de synes jeg er råkule
Men jeg har ikke samvittighet til å bruke 1000 kr på støvler jeg kanskje nesten aldri bruker ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:51   #19
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Feks støvler av Ilse Jakobsen.. de synes jeg er råkule
Men jeg har ikke samvittighet til å bruke 1000 kr på støvler jeg kanskje nesten aldri bruker ..

Jeg kjøpte sånne støvler i fjor, og har brukt de daglig i perioder med mye regn. Helt nødvendig!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:38   #20
tutta
Passiv

Standard

Og sko!!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.