|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Gutten min fikk nettopp Fisherprice digitalkamera. Kjempe smart sak. Tåler å bli kastet vegg i mellom til å med!
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Til lillesøster tror jeg at det blir stor dyne og nytt sengetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldstemann (8,5) får enten walkie talkie, Gitar Hero til PS2 eller Lego Star Wars Jabba the hut sandcrawler skipet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?
Så flott det var ! Vi har en 5 åring om noen uker, og dette hadde vært helt perfekt
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldste skal få snowboardpakke, de to yngste vet jeg ikke helt ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?
Bare husk å si ifra til dem at du vil ha blå eller rosa. Vi fikk en rosa da! Men guttungen var så glad og han brydde seg ikke noe om det!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|