|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I alle dager ... Facebook-masingDet har skjedd meg også. Jeg tror folk rett og slett tenker "Oj, hun kjente meg ikke igjen, jeg prøver igjen". Ellers så glemmer de bare rett og slett at de har sendt en forespørsel før. For noen mennesker tror jeg det er helt utenkelig at man ikke higer etter kontakt med dem.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I alle dager ... Facebook-masing
Jeg gjorde det der. Sendte en forespørsel til når jeg ikke fikk "napp" på den første. Men den andre gangen skrev jeg med en liten tekst, og det hadde jeg ikke gjort første gangen. Det er litt greit å skrive hvem man er når man har skiftet etternavn siden sist.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I alle dager ... Facebook-masingDet må vel være helt greit å ignorere folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I alle dager ... Facebook-masingOm man går inn på privacy og poke, message, friend request så kan man se hvem som har tilgang til din profil ved at du har gjort en av de tre tingene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|