|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. vaksiner, i grunnen ganske bekymret
Hvordan vet du det? Jeg mener, er vi 100% sikkre på at denne vaksinen ikke gir varige skader på våre barn?
|
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Ang. vaksiner, i grunnen ganske bekymret
Nå er jo ikke dette den vaksinen som ble testet ut på slutten av 80 tallet. Men jeg har mistet en skolevenninne i HHB og det var grusomt. Hun var i fin form på fredag på disko og død neste morgen. Det er en fryktelig skummel sykdom og utviklingen går veldig fort. Men jeg er kanskje naiv som stoler på forskere og leger
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Ang. vaksiner, i grunnen ganske bekymretJeg har mistet en tante i hjernehinnebetennelse. Dvs; jeg fikk aldri oppleve å ha henne som tante. Og jeg har mistet en barndomskamerat. Sykdommen utvikler seg utrolig raskt, og er veldig skummel. Jeg vaksinerer ikke mot "hva som helst". Jeg er ikke interessert i å la ellers friske barn få influensavaksine feks, eller vaksine mot diare. Men Prevenar tar jeg ikke sjansen på å droppe. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|