|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Jeg kan ikke huske noen gang å ha diskutert med deg. Eller, jo, en gang før, og jeg fikk jammen meg en rød prikk da også.
Når alle sier gang på gang at det er ikke det som får en til å reagere på bildet at man føler seg truffet, men faktisk det at du bommer og ser ut til å være enig i skjønnhetsbransjens grunne verdier. Så fortsetter du å si ar man er hårsår og selvhøytidelig. Man når ikke inn, og du fortsetter å uttale det samme på en like krass og beskyldende måte, gang på gang. Du kan ikke vente et annet resultat når du ikke gjør annerledes.
Jeg tror du leser veldig med dine briller på, jeg er sikker på at aC ikke har helt den samme oppfatningen. Og ikke for å være frekk, men jeg tror ikke man ville mobbet deg på samme måten for å se Top Model, som man har småmobbet aC.
Det er mange som har noe å si på et forum med mange meninger. Og med to sider i en sak, så blir gjerne tråden lang også.
Kanskje du kan starte en egne tråd om det temaet da.
|
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|