Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah Krekar

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-07, 00:56   #41
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah Krekar

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Men kom ikke de hit fordi Mullah Krekar var forfulgt i hjemlandet?

Aner ikke, men uansett om de ble med så er det ikke sikkert kona har gjort noe galt likevel?

Gammel 17-11-07, 01:04   #42
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nå var det vel kona som sto som eier av domenet han publiserer all skiten sin på, så strengt tatt er vel ikke hun helt lovlydig heller?

Nei du sier noe der..men da må det vel bli en ny runde med rettsaker og antall år før hun kommer "så langt" som Krekar er i dag?

Jeg synes det er tragiskt at mange utenlandske barn (mange t.o.m. syke) etter mange år i Norge, blir kastet ut på dagen etter et vedtak. Mens Krekar som er en trussel mot riket kan spasere rundt oss. Det er rett og slett trist!

Gammel 17-11-07, 01:14   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ansees han som en trussel for Norge, eller for verden? Jeg tenker litt slik at han utgjør mindre fare her i Norge enn han gjør i hjemlandet. Antar han har større makt der.

Jeg må vel likevel innrømme at jeg har svært lite til overs for denne karen.

Gammel 17-11-07, 02:39   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det var egentlig et litt mer generelt spørsmål. Men hovedhensikten med å ikke utlevere en person er altså at han kan risikere dødsstraff. Det er jo litt suspekt det også på en måte, da kan jo i teorien hvem som helst gjøre noe kjempeille i et land med dødsstraff for så å flykte til Norge, og leve lykkelig alle sine dager. *tabloidisert*

Ja, nettopp. Derfor har Norge blitt en frisone for endel farlige kriminelle, bl.a. Krekar.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 02:40   #45
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og problemet er?

Om han absolutt skal være her til helvete fryser over og det blir fred og fordragelighet i Irak, så kunne man i det minste puttet ham i ei lita koie, langt fra folk, uten dekning for hverken telefon, radio, tv eller noe som helst annet.

Nemlig.

Ikke noe problem. Jeg er i grunnen enig med deg jeg.

Gammel 17-11-07, 02:43   #46
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Svalbard eller Bouvetøya. Pyramiden (gammelt russisk gruvesamfunn nord for Longyearbyen) har vel masse ledige hus har jeg forstått.

Der er det altfor folksomt! Send han til Bjørnøya. Der bor det pr.i dag 9 mennesker. 7 menn og 2 kvinner.

Gammel 17-11-07, 14:08   #47
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Bouvetøya er etter det jeg kan huske verdens mest avsidesliggende øy. Der er det ganske kaldt også. Der burde det vel være plass til ham?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 17:01   #48
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Bouvetøya er etter det jeg kan huske verdens mest avsidesliggende øy. Der er det ganske kaldt også. Der burde det vel være plass til ham?

Problemet er at ting (forskningsstasjoner og slikt) har en tendens til å forsvinne derfra.

Gammel 17-11-07, 17:11   #49
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Problemet er at ting (forskningsstasjoner og slikt) har en tendens til å forsvinne derfra.

Men er det et problem ? (om vi snakker om Krekar?)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 17:33   #50
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Og så?

Gammel 17-11-07, 21:14   #51
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men er det et problem ? (om vi snakker om Krekar?)

Litt vanskelig å vite om han er spist av pingviner eller har flyktet hvis han bare forsvinner. Jeg holder fremdeles en knapp på Pyramiden på Svalbard. Lettere å overvåke, husene står der allerede, og godt med isbjørn i området

Gammel 17-11-07, 21:16   #52
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Stakkar russerne da.

Gammel 17-11-07, 21:49   #53
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

Stakkar russerne da.

De har flytta ut for lenge siden!

http://cruisehandboka.npolar.no/Isfjordmappe/pyramiden

Gammel 17-11-07, 21:51   #54
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Da høres det nesten ut som et perfekt sted, men jeg holder fremdeles en knapp på Bouvetøya.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.