|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Teo, Rochester er virkelig ikke helt god, da.
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Jeg så første episode på mandag og er helt enig i at den er god og at både Georgie Henley og Ruth Wilcox er svært gode i rollen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)
Det er mitt eneste ankepunkt til serien. Innledningen forutsetter at man har lest boken, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Altså - jeg fikk med meg første episode og hadde jo planer om å se resten også, men akkurat i går visste jeg at det var noe jeg skulle huske, men kunne ikke komme på hva det var...
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Det talkshowet er bare helt fantastisk, da.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)
Neida, men at han er litt skummel og farlig er jo en vesentlig del av sjarmen, og det er BBC-seriens vesentligste mangel, synes jeg. Heathcliff, derimot, han er jo fullstendig rabiat. Gale mennesket. Men Catherine matcher ham jo godt.
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)En liten detalj i første episode som irriterte meg (og ja, jeg vet at jeg er så detaljfiksert at det nærmer seg seriøst nerdete). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Blå: Det irriterte meg også. Spedbarn, liksom? Og så snakker hun fransk og danser. Lært det av Mr. Rochester kanskje.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|