|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krangling..Krangling bør foregå hjemme innenfor husets fire vegger. Er man sammen med andre bør man heller sette opp en god mine.
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Krangling..Vi krangler ikke så mye, men når vi gjør det så er vi nøye med at det ikke er noen andre tilstede. (spesielt at barna ikke hører)
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Krangling..Offentlig krangling er ikke noe moro. Vi prøver å holde det på kammerset, både hjemme (ikke foran barn) og ute. Som oftest går det veldig bra. Det handler absolutt om respekt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Krangling..Nå krangler vi ekstremt sjelden. Jeg kan faktisk ikke huske sist. Men uansett ville jeg aldri kranglet foran andre, eller sagt stygge ting om/til samboeren min foran andre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
re:designer
Sv: Krangling..
Ja, det kan man lure på, når ordene de bruker er så stygge! Jeg passer alltid på hjemme også jeg, har hørt så mange kalle hverandre det verste man kan komme på, og har sett mange angre raua av seg når den andre har fått nok! Å bli kalt stygg eller feit, er ord som faktisk aldri kan tas tilbake. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Krangling..
Signerer denne selv om det har hendt at jeg har hisset meg opp over gubben....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|